Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhalenka

23. 04. 2006
16
1
5711
Autor
Lyrae

Pro J.E. kvůli nedopnuté krojové košili:)

Ve vzpurných očích jiskřičky

co nejsou nikdy k mání

u krku bílé knoflíčky

červené vyšívání

 

Tvé snědé pleti obrázky

mít po zdech po tapetách

tvé vlasy vázat v provázky

a do noci je vplétat

 

Nad mraky býti neznámá

a nedívat se vzhůru

dle nahých paží Adama

vypsat tvou partituru

 


1 názor

Dahak
13. 05. 2007
Dát tip
B-)

Ziidgaa
25. 06. 2006
Dát tip
trošku nestíhám odpovídat přímo, ale k Tvé připomínce křesťanství vs. folklór =) já nejsem křesťan, jsem folklórista... a přesto se se mnou bavíš, tož to určitě může být i s tajemným Jé-É... =))

Nickyx
24. 06. 2006
Dát tip
no vidíš :)

G_B_Show
05. 06. 2006
Dát tip
původně jsem přemýšlel, že bych ti sem dal nějakou úchylnou fotku, ale nakonec jsem si to rozmyslel...:-) nerad bych si totiž kazil image pečlivě učesaného chlapečka :-))

Lyrae
04. 06. 2006
Dát tip
G_B_Show: dá se to, milý redaktore, chápat mnoha způsoby...ten první mě věru pobavil, ale...v dané situaci by mě vůbec nebavil:))) přetlumočit dle libosti:)

G_B_Show
02. 06. 2006
Dát tip
Já jsem Adam jako když bičem mrská.

Lyrae
14. 05. 2006
Dát tip
verunko...ale ty to zkrátka musíš nechápat schválně...vysvětlím přímo a polopaticky jen ajen pro tebe: 2. sloka: chci se na něj dívat vždy a všude a líbí se mi jeho všechno:). 3.sloka: Stejně si s ním nemůžu nic začít, poněvač jsem založením křesťanka a on je...no...folklorista (víš jak a já dodávám: daleko hůř:)) ale stejně když ho vidím, tak padám okouzlením do mdlob a nemůžu si pomoct...už chápeš??:))) ono na tom není nic složitého:)

Ziidgaa
14. 05. 2006
Dát tip
tak už jsem si to přečetla, ovečko =) je moc dobrá, ptz jsem to zase nepochopila =)) ...teda... tu první sloku jo, tam je to jasné a mě blízké... hmmm, krojová košula... ano... =) ale sloku od sloky je to složitější... takže boduješ =)

Lyrae
09. 05. 2006
Dát tip
řekni mamince, že jsi už velký chlapec, ať ti pořídí mobilní telefon:)

Lyrae
09. 05. 2006
Dát tip
PVD: zkus to spíš nosit na čele, třeba tě tak začnou potom oslovovat všichni:)

Lyrae
08. 05. 2006
Dát tip
chytrý chlapec:))) správně jsi mě odhadl, udatný švarníku:)

Lyrae
08. 05. 2006
Dát tip
Paul_van_Drax: hmmmmmmmm, já taky:)

Lyrae
08. 05. 2006
Dát tip
P._v._D.: nerozumíš??? Checht:) tak se na něj podívej:)

G_B_Show
07. 05. 2006
Dát tip
hezký zakončení básně, dlouho jsem tu neviděl u někoho pro mě nového verše co by měly smysl*

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
guy: děkuji pěkně:)

guy
05. 05. 2006
Dát tip
je hezká ... a název je takovej milej, no - jakože se k tomu hodí .. *

Lyrae
02. 05. 2006
Dát tip
moc vám děkuji, potěšilo mě to, je to totiž taková srdeční záležitost:)

Neuwe
02. 05. 2006
Dát tip
jak vjetšina tvých ďel hodňe dobré. fakt. nekecám.

I když to není pro mě,tak jsem zasažen šípem Amorovým.tip

Noe1
28. 04. 2006
Dát tip
milá *t

Sarrah
24. 04. 2006
Dát tip
krásná......*

tristes
24. 04. 2006
Dát tip
a to platí?? (fajn fajn. už ti sem kecat nehodlám :) )

Lyrae
24. 04. 2006
Dát tip
děkuju tristes:) tak dobře, věřím ti:) (ale jen ze známosti:))

tristes
24. 04. 2006
Dát tip
tip + pozn. - tipy ze známosti nevedu

Lyrae
24. 04. 2006
Dát tip
děkuju za zastavení a za váš názor.) K_Anče: no jéje:) ten nám tady chyběl:)))hmmm, tohle by mě nenapadlo...ale pokud ten Jura vypadal jako tento...tak všichni Jánošíci sem:)))

K_Anče
24. 04. 2006
Dát tip
název se mi nezdál... vidim zřetelně Juru Jánošíka, ale můj problém:)) Je pěkná*

Lotoska
24. 04. 2006
Dát tip
*

Print
24. 04. 2006
Dát tip
:-)*

Lyrae
24. 04. 2006
Dát tip
jagara: já si nemůžu pomoct, ale ten rytmus je všude stejný...dle mně...možná bych to potřebovala vysvětlit... jenyk: nemusíš folklor? to mně mrzí, já ho totiž musím:)ulítávám zejména na čardáších a na fešných muzikantech:) mortecino: hmmm, právě o těch písmenkách to je(ach!)...ale nejlepší na tom je, že když jsem tu báseň napsala, měla pět slok a pak jsem zjistila, že jsem se dost odcizila původnímu námětu a že už zase píšu o sobě...tak jsem dvě poslední sloky prostě vynechala:) norsko: mireček z angoly??? tak teda jooo, dyž chceš:) děkuji všem:)

Eg_Ar_11
23. 04. 2006
Dát tip
je taká spěvná

vesuvanka
23. 04. 2006
Dát tip
je moc hezká a milá :-)))... TIP

Norsko
23. 04. 2006
Dát tip
ale dyť...to je mireček! mireček z angoly!...delegace...! :-)

mortecino
23. 04. 2006
Dát tip
asi bych nechal jen tu posledni, je nejlepsi, urcite. mam take rad slovo partitura..jednou sem ho take pouzil v jedne sve basni, a jeji umelecka hodnota tim padem desne stoupla.. je to ale uplne neco jineho, kdyz clovek vi kdo se schovava za tema pismenkama:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru