Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uletená

25. 04. 2006
4
0
1186
Autor
LIONELIZ

Po viacerých úpravách,je tu už konečný stav,dúfam:)

 

 Som listom bez mena.

Na pohľad dospelá,

vnútorne detská

levitujem nad akváriom

protirečení a klamstiev.

Omámená vlastným dychom

skĺzam pod perinu

túliac k sebe mihalnice.

Sú stále čierne ako

uhlíky v peci.

Zohrievajú mi sny

ktorým sa poddávam

bez ilúzii, nenávisti...

k podmorským ľuďom

 


moonspell
10. 05. 2006
Dát tip
tuliac k sebe mihalnice/su stale cierne ako uhliky v peci...velmi paci:))

Skafararix
28. 04. 2006
Dát tip
velmi jemne a poviem ze aj krasne....nebyt tychto pre mna rusivych a zbytocnych versov: "levitujem nad rúškom protirečení a klamstiev. Omámená vlastným dychom, zanechávam nepokoj." - najma tie verse za tymito tu hore az po koniec su velmi fajn...

LIONELIZ
26. 04. 2006
Dát tip
predtym som to mala inak.Teraz som to prerabala,no stale sa akosi mocem..snad sa mi to neskor podari ucelit.

..ten zaciatok mi pride..nadherne "cisty"...prirodzeny... ...ale potom sa to niekde zlomilo...si sa do toho akoby zamotala...

LIONELIZ
25. 04. 2006
Dát tip
hej stlacila som pero a spadla zo stolicky,rachla som si hlavu a metafory boli uz prilis zlozite:P ale vazne nechcelo sa mi metaforizovat,aspon jednu basen chcem mat chapatelnu a cistu,takze sa mi to podarilo:)

fukolt
25. 04. 2006
Dát tip
to z teba vyslo po tej sieste 8-)))....take cistucke

LIONELIZ
25. 04. 2006
Dát tip
kapybary-vdaka!:) Ja som tu dost,kartko,takze neviem co tu uz bolo,ale viem,ze tema zamyslania sa nad zivotom je v obehu stale.No kazdy ju poda inak,jedinecne,dobre alebo zle..Ale dik:)

kapybary
25. 04. 2006
Dát tip
I když by někdo mohl říct, že už to tu bylo, mě se líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru