Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doteky I.

11. 09. 1999
2
0
1109
Autor
Delet

Po přečtení Lnihy "Láska je jen slovo" to se mnou takhle zamávalo...

...je to i můj dík Fráňovi...

Zaslechl jsem dnes její kroky na zápraží života. Zahlédl jsem ji v dálce, krásnou a neznámou. Přišla celá roztoužená a svěžím krokem probouzí k novému životu.

Jsem láska, zvoní stříbrné struny vstříc. Vítej mě. Žila jsem ve Tvých dětských snech.. Jsem to já, něžná a neznámá. Přicházím... Chci se rozplynout v opojném oparu a zahalit Tvůj život. Přicházím... Co nevidět Ti budu na dosah. Jsem Tvá touha, nezmeškej můj příchod. Jsem láska. Nevěř jiným, kteří mě haní. Nevěř těm, pro které jsem jen pojmem bezcenným. Jsem Tvá touha a Ty to víš. Chci utvrdit Tě v Tvém očekávání. Čekej! Vždyť přicházím...

Zaslechl jsem dnes její kroky na zápraží života. Zahlédl jsem ji v dálce krásnou a neznámou.


ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
**! je to krása....... (ta kniha mě tehdy taky rozhodila)

Armand
24. 06. 2002
Dát tip
*

Merle
14. 09. 1999
Dát tip
Už se dlouho odhodlávám, že si konečně nějakou knížku básniček seženu a přečtu. No nevim. Snad jednou...

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Deletku, se mnou ta knížka před pár lety taky pěkně zamávala. Zcela Tě chápu. Ale neměla jsem z toho jenom takové pozitivní pocity, bylo tam něco hlubšího, co mě opravdu děsilo a odrazovalo od tohoto druhu lásky.

Delet
12. 09. 1999
Dát tip
Bibšulko,neměl jsem při ní žádné pozitivní pocity. Jen se takhle ujišťuji, že ve mně lásku zcela nezabila.. Cítil jsem to stejně jako Ty, děsí mě..

slavek
11. 09. 1999
Dát tip
děkuji.. I já Tobě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru