Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo nie je možné

29. 04. 2006
1
0
898
Autor
lulinka_AZ

Prečo nie je možné vrátiť čas,
a vyvolať to kúzlo jasnej noci,
keď pod hviezdami dovolávaš sa pomoci,
ked utekáš pred ohňom vášne v nás.

Prečo nie je možné, vrátiť aspoň na minútku čas,
a zazit opäť to kraľovské neznámo,
najtmavšej temnoty jas,
a dúfať, že nepríde zas ráno.

Aj sny sa raz plnia, už to viem,
ale ten sen sa skončí, a ja bdiem.
A potom sa len pýtam zas,
prečo nie je možné vrátiť čas...


lulinka_AZ
03. 05. 2006
Dát tip
key utekas pred ohnom vasne - ten ohen je taky silny ze sa az bojis ze ta vasen spali a zvazujes ze utecies kralovske neznamo - nevies kde si a co robis a co bude ale je to uzasne - kralovsky dobre najtmavsej temnoty jas - ked je noc a k tomu mas previazane oci a nevies kde si, s kym si tak je ta temnota viac nez len temna - tmavsia uz ani nemoze byt (takze nie zbytocny double ale skor vyzdvihnutie) - ale zas ti je super = jas aj ked nic nevidis a vidina/vizia toho ze sa dozvies za chvilu = jas aj sny sa raz plnia - bolo to cele ako v sne ale kazdy sen sa skonci (sa prebudis) a presne aj toto skoncilo a sny sa neopakuju nikdy, presne ako ani toto sa uz nezopakuje, tak uz len bdies a jedine co ti ostava su spomienky a chces vratit cas a zazit to znova... priznavam ze prilis romanticke a na prvy pohlad rytmicky a inak hapruje ale ta basen zo mna vypadla asi za minutu a nechcela som ju menit ani dotvarat. diky za kritiku L.

Weruss
30. 04. 2006
Dát tip
Je hezká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru