Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování

11. 03. 2001
0
0
991
Autor
Dav

21 Milování Když tvůj polibek dotkne se mých rtů, má hlava je plná nejkrásnějších snů, které rozvášní mé smysly. Jsem jek otevřená kniha co spadnout by chtěla do tvého klína a mé list vykonat nejkrásnější něhu věnovanou tvému tělu. Pak dlaní pohladit tvé líce a snad již nechci mít více než tvoji lásku.
Crain
17. 03. 2001
Dát tip
Nemusís dekovat,jde videt,žes to takhle citil.....

Dav
13. 03. 2001
Dát tip
Díky, že jste si ji přečetli. Dav

J
13. 03. 2001
Dát tip
A ještě něco... sice prostřední sloka je moc popisně konkrétní, ale nikde ani náznak toho, že na konci by měla láska zevšednět, nenacházím. Naopak, tudy, skrze lásku, cesta vede!!! :o)

Jarodějka
12. 03. 2001
Dát tip
na konci už nejsi daleko od toho, aby ta láska zevšedněla

clovrdik
12. 03. 2001
Dát tip
No jo, člověče, tak už to chodí, co je člověk člověkem - předehra, soulož a euforie způsobená uvolněním endorfinů po ehm sportovním výkonu. Je pravda, že na dané téma jsem tady četl daleko větší žumpy, přesto však - že je něco lepší než nejhorší ještě neznamená, že je to dobrý. Milování naštěstí nezevšední, ale takovéhle básně velmi brzo, sorry.

Vagoš
11. 03. 2001
Dát tip
nic moc

Wolfling
11. 03. 2001
Dát tip
Mě so to docela líbí, ale není to nic nového. Jen milionté první zpracování starého tématu.

Robinson
11. 03. 2001
Dát tip
Kazde tema se se opakuje - laska, zivot, zklamani, smrt, smutek, radost . . . . Rozhodne mi to je blizsi, nez treba Jezerni basnici, kteri jsou schopni psat 18 slok o padajicim listu. Tohle jsme zazili, nebo zazijem, vsichni a vsechny nas to stejne zasahne(lo).

J
11. 03. 2001
Dát tip
:o) Robinson - kéž by všichni napsali o tom, když cokoli poprvé včetně plitiků a pak připustili k sobě kritiky

Astalavista
11. 03. 2001
Dát tip
Obsah možná, ale forma trochu kulhá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru