Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Týrání bez konce

11. 03. 2001
0
0
988
Autor
Dav

23 Pavlíně Týrání bez konce Smutek, to je to, co trápí mojí hlavu. Místo mozku mám teď klestí, již nikdy nespatřím mléčnou dráhu na obloze štěstí. Proč cestu jsi mi zkřížila a nechala mě lásku pít, proč k sobě jsi mě pustila a Romea jsi chtěla mít. I když to moc krásné bylo, k čemu to je, když to končí. I když splnilo se, o čem se mi snilo, když teď se naše srdce loučí.
Dav
13. 03. 2001
Dát tip
Tuto báseň jsem psal v 18. (Skutečně) Ale naivní asi stejně zůstanu. PS: B 23 je volné pokračování 21. a 22. Básně Dav

J
13. 03. 2001
Dát tip
Taky pořád zůstávám trochu naivní :o)))))

Vagoš
11. 03. 2001
Dát tip
je to takove hodne naivni, myslel jsem,ze je ti tak patnact,sestnact, prekvapilo me, ze to tak neni

Robinson
11. 03. 2001
Dát tip
Jo, jo. Sramy na dusi, jim se clovek neubrani ani nevyhne. Nastesti . . . pro nas

Wolfling
11. 03. 2001
Dát tip
No ve dvadvacet má člověk snad ještě na naivitu právo (to jsem si asi doolil dost se svými 18ti roky :-) ) Ale celkem zase nemám co nového říct. Je to sice aspoň trošku sdělnější, není to jen opěvování lásky, ale převratné to taky rovna není. Hlavně proto, že nechápu proč trošku neučešeš rytmus - první verš poslední sloky je téměř o polovinu kratší než třetí, proč? Pěkně mi po téhle stránce zní ta druhá sloka.

J
11. 03. 2001
Dát tip
zažít obě strany...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru