Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak se píší číslice

11. 03. 2001
4
0
1740
Autor
Helene1

Aktualní ?

Jak se píší číslíčka.. Bože, jak ten čas jen letí už je tu zas pololetí a mně z tebe Pepka raní.. Čtyřku přinést z čísel psaní? Na klín kluka máma vzala aby se pak povídala lépe tahle básnička, jak jí už i babička učila znát číslíčka… Jedna... bič rovný jak svíce Dvojka .. labutˇ na rybníce Trojka.. bříška napapaná Čtyřka.. židle polámaná Pětka ... buben kožený Šestka... hádek stočený Sedmička..je vlnka s nohou Osm... brýle, co stát mohou. Devět.. laso co s ním házíš a uz nam jen nula schází…. Nad učení mámy není a tak příští vysvědčení přinesl si hošíček bič ještě i z básniček…
Angeri
17. 10. 2003
Dát tip
Díky? Nemáš zač, mé řeči, to je."Kvač, kvač, kvač." Dodnes jsem to nevytislka nemám jaksi kdesi, tiskárna se podělala, odlítly z ní kusy. Nezbyde než zapsat si to, do mé skromné paměti, a z té to, a to říkám jistě, zanedlouho vyletí.

Helene1
11. 10. 2003
Dát tip
petka je buben s cinely.. (i) ?-)) dik za cteni

Angeri
19. 09. 2003
Dát tip
nějak mi nedošla ta pětka, ale jinak pěkné, asi si to vytisknu a schovám pro příští generace :-)

suva
29. 03. 2001
Dát tip
Ona to ale bude umět určitě dřííív bůůůů :c)))

Falka
29. 03. 2001
Dát tip
Nebudu, mně to drvá dýl, já jsem hloupý zvíře, kdežto ty jsi moudrá soviška :o) BTW: koukám, že už má na Písmáčku trošku volněji, tak doháníš? ;o)

suva
26. 03. 2001
Dát tip
Jupí! Konečně něco pro mě :c))) *

Helene1
26. 03. 2001
Dát tip
Jsem rada.. budete se to ucit s Falkou spolecne?)) D.

Ostrich
16. 03. 2001
Dát tip
Je to pěkné. Ale já jsem chtěl pro dítě najít někde nějakou pěknou krátkou básničku na naučení, aby se to líbilo a bylo to legrační, a mimo "Vezmi žlutou tužku" jsem po čertech nic nenašel a samotnému mi to taky nejde. Ono je vážně těžké napsat něco doopravdy pro děti, nejen něco, co by se dalo otisknout v knížce pro děti nebo ve Sluníčku, aby to fakt jiskřilo v paměti i za rok a ne jen při prvním přečtení. Nějaký vtipný a nejen rádobylegrační příběh... Už se těším, že to nakonec objevím v téhle kategorii ... (:-)->--<

Ostrich
16. 03. 2001
Dát tip
aví

Falka
15. 03. 2001
Dát tip
Takhle vážně moc líbí... :o)))) Ale tip už máš, tak jenom ještě jeden úsměv :o) A jdu se učit počítat... 1, 6, ... brýle, co stát...

Carodej
15. 03. 2001
Dát tip
Házíš - nemáš na konci š. Jinak je to ale skvělé a tipovací zcela jistě.

Falka
14. 03. 2001
Dát tip
Líííbííí :o) Vypadá to, že konečně začnu mít jasno v číslíčkách :o)) Jenom bych předělala řádky o těch číslech, no... o ... jo, o brýlích a o lasu (já se ty čísla fakt naučím, ale do příště, ju? ;o) ) Když je zkrátíš, aby šly v rytmu ostatních, bude to jednodušší pro maminku, pro děti, i pro mě :o) (Osm... brýle, co stát mohou. Devět.. laso co s ním házíš) Ono to cizí slovo pro malé děti taky není to pravé... Ale tip ti určitě dám, třeba se to podle tvé básničky vážně budou všichni učit :o)

Helene1
14. 03. 2001
Dát tip
Tak jste mi nakonec presvedcili, s ohledem na ty deti.. mate pravdu..Diky za kritiku obema..

Albireo
12. 03. 2001
Dát tip
Roztomilé, i když místy by se dalo trošku učesat (třeba u 8 bych vynechal "rovně")

JiKo
12. 03. 2001
Dát tip
máš tam nějak pře"JÍ"ováno

Helene1
12. 03. 2001
Dát tip
ALB- Diky za upozornění.. ale mně to tam, když si to říkám hraje..)) Jiko- UPLNOU pravdu máš.. už zlikvidovala.. DIK.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru