Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poslední DIVOČINA

11. 03. 2001
1
0
1202
Autor
Geneis

Díky bože:))Nechutná báseň:)))

Temné a mučivé vězení bez života A venku člověk, zvíře a strom DIVOČINA Bouře, blesky a hrom. Šedé nebe a modrá tráva A v krvi alkohol, nikotin a jed DIVOČINA I když slunce svítí, z nebe padá led. Temná a mučivá obloha bez hvězd A venku čpí nenávist a krev DIVOČINA Zápach moči a vyprázdněných střev. Je mi z toho na blití! Svět je zkažený Je pozdě litovat, když rána se nedožijem DIVOČINADIVOČINADIVOČINA Tak pojď, je čas jít. Už si spolu asi neužijem...
Jarodějka
12. 03. 2001
Dát tip
jo, přeháníš

Pája
12. 03. 2001
Dát tip
Mně se to jako přehánění nezdá. Je hezké, jak se to postupně zvětšuje, jen kdyby bylo víc neklišé. Přesto tip. Protože z toho cítím opravdu tvé vnitřnosti.

Kovi
11. 03. 2001
Dát tip
otevřít dveře a občas nahlédnout malou skulinkou, vidět, co se děje jinde, není špatné, ale proč to přehánět? jsi až příliš ovlivněná a odráží se to v tvých básních... to se mi vůbec nelíbí, i když jsem to ze stejného podnětu taky tak dělala - a věř dělá to hodně lidí a je to škoda a už mě to unavuje - promiň, jen jsem ti chtěla říct, že z toho jsou moc cítit Morrisonovy texty... asi by sis rozumněla s jedním mým přítelem - dělá totiž to samé a to mi vadí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru