Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

03. 05. 2006
0
1
837
Autor
ketjusha

Jednou někdo povídal ...

Žiju v predstave. Udajne naivni. Andele maji kridla. Andel,ktery kridla nema neni andel.A tak sem se rozhodla, ze poslednimu andeli na svete ty kridla usiju. Aby mohl byt zase andelem. A pak ? Suddenly ... se me nekdo zeptal. A kdo ti rekl, ze andele musi mit kridla ? Kdo videl andela s kridly ? Kdo vubec nekdy videl andela ? To me zarazilo ... je prece vseobecne znami, ze andele kridla maj. A ten posledni, kdyz po me chce abych mu nejaky udelala ... tak je snad jasne,ze je potrebuje ke svemu andelskemu zivotu ne ? Je fakt, ze ja sem nikdy plnohodnotneho andela nevidela. Jen pozustatky. Byl ve sklepe. Chudak. Uz tretim rokem nam kazdou zimu klepal do topeni. Chudak. Nudil se a mel hlad. Chudak. Tak si snedl kridla. Na nohy si uz nedosahl tak umrel hlady a nudou. Chudak. Mno a ja ho tam nasla . Skoro uz nebyl ani videt. Celkem schyza, jak by rekla Sasii. A tak tu ted sedim ... nad rozesitejma kridlama a polemizuju, jestli az je jednou dosiju ... k necemu budou. Nebo je siju jen tak naplano a na rozmar poslednimu andelovi na svete ... prvnimu a poslednimu andelu, ktereho sem kdy milovala ...

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru