Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procestujem vesmír

13. 03. 2001
2
0
1012
Autor
Folino

Byli jsme spolu na zemi ještě dnes mám písek po kapsách byli jsme spolu v posteli a ve vlasech malé pírko Aniž bys to tušila rovnalas mi myšlenky Byli jsme spolu ve vzduchu dosud mám zalehlé levé ucho byli jsme spolu v jednom kole a boty sešlapané dávno vyhozeny Jen ve vodě jme nebyli a šupiny z ryb si necháme na příští vánoce
Vio
13. 03. 2001
Dát tip
oi oi DoD čili dost dobré

Wopi
13. 03. 2001
Dát tip
Ne. VelDo! A na tip k tomu.

Hadrarka
13. 03. 2001
Dát tip
Myslím, že to znám ze dřívějška, mám to někde uvnitř z minulosti, nebo se jen pletu ?? TÍPek určitě, jen nevím jestli to znám, nebo mi to jen známé připadá.....

inventor
13. 03. 2001
Dát tip
Předně, báseň není rýmovaná, je dobré si všímat správného zvolení žánru; jsou sice situace, kdy žánrový výběr dílku dotváří image, ale myslím, že nejde o ten případ; vydávat tuto báseň za rýmovanou není důvod; Báseň se jmenuje "Byli jsme spolu ve vesmíru", ale mimo prvního verše, kterým se zmiňuje země s malým z, nikde žádné vesmírné reálie, jistěže je země také součást vesmíru, ale takové tvrzení je spíše ironické než vzletné; Promluva autora je vyslovována vlastním já, obrací se v jednom dvojverší k hovorovému ty, vyprávění o výletě postrádá originalitu, což nezachrání ani dvojsmyslně vtipné "byli jsme spolu v jednom kole"; šupiny z ryb jsou přímo symbolem kýče; Jedna báseň o autorovi nevypovídá, podíváme se na autora příště :-))) (překlep ve třetím verši od konce lze opravit...)

Naso
13. 03. 2001
Dát tip
zem-vzduch-voda a celé je to o ohni, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru