Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tree

08. 05. 2006
2
0
2285
Autor
Retro_BUS

vážne neviem, čo na to povedať

je to tragédia

proste ma to dojíma

rozhodím rukami, aby som na chvíľu

vyzeral ako kríž stojaci uprostred chodníka

 

myslím na iný svet

LOVE


Háber
09. 05. 2006
Dát tip
ou ˇ

...no jo...tak bez...usmev.... ..ja idem kukat hitlera...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
dobru noc

...no vsak ked zozere mna...tak sa to kludne moze satt aj tebe...podla mna je to kanibal...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
teba. nie?

...hm...vdis na toho som zabudol... ...ale nechajme to tak...pocul som ze by ta mohol zozrat...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
aramis?

...no skoro si uhadol...ako sifra ne...usmevyyyyyyyyy... ...myslim ze tam nieco chybat...mas tri moznosti... ...ale pozor ked to meno vyslovis...mozes dojst k trvalekj ujme...na fyzickom a psychickom zdravi...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
myslis aris?

...no dnes...ale co predvcerom..a co pozajtra... ...a co marian hossa?... ...vravim krute... ...krutejsie nez ten s menom zacinajucim na ar a konciaci is...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
sak sme vyhrali ne? je to krute

....okej kruty hokej a krute ruciace jelene kruto prestavam a kruto zacinam a krusto skoncim...teda fakt kruto...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
kruta anglictina... prestan, lebo sa z toho zblaznim. je to tu krute

..som sa pomylil som sa scel spytat..ci love ako prachy... ...zasae mi preskocilo...hm... ...krute pravidla pismaka a kruty renas...a kruty assurballit a kruty zivot...a vsetko je krute...

Retro_BUS
08. 05. 2006
Dát tip
láska. teda love ako laska. to prve nepatrilo tebe:)))

...love ako laska...alebo love ako anglictina?... ..hm... ...asi jedno...celkom interessant...

...love ako laska...alebo love ako anglictina?... ..hm... ...asi jedno...celkom interessant...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru