Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpominky

12. 03. 2001
0
0
789
Autor
Vrána

1. Na ulici behaji deti hraji si a nic nerikaji. Na dvore visi pradlo. Voni a holcicka v modre sukynce sbira pampelisky. 2.Studeny vitr vane po polich ja prochazim se v seru neslysim nic, nez tlukot sveho srdce. Nevim, co delat. Jsem zoufaly. 3.Na houpacce v parku, potkavam ho. Je tam se mnou. Nebojim se niceho. Detsky smich se rozleha po okoli a na obloze se objevuje mesic. 4.Prochazim se sedi velkomesta a hledam a hledam. Opily zebrak v klobouku vyhledava konverzaci. Mam pocit litosti. Neni mu pomoci. 5.Ptaci odletaji na sever. Vidim je na obloze a placu. Kdo za to muze. Zmitam se v nejistote a vzhlizim k obloze. 6.Neopoustej me. Divas se do mych oci a slzy stekaji po tvem obliceji. Jsi tak krasna. Volas me jmeno stale znovu a znovu. Mlcis. 7.Miluji a nevim co s tim. Jsi tak daleko a ja k tobe nemuzu. Uzkost svira me hrdlo. Odpust. 8.Ztracim nad sebou kontrolu. Ztracim se a je mi to fuk. Nirvana. Pomalu se vracim. Je mi krasne.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru