Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Načrtnutá .....

12. 03. 2001
5
0
1403
Autor
Valéry

O jedné z Písmaček, netroufnu si jmenovat. :-)

Otisklou stopou v písku který se přesýpá bosou nohou, jsi (víš že máš prsty u nohou maličko zploštělé ?) S křivkou v bocích jako když vítr se ve vysoké trávě ztělesní, uléháš do postele aniž si usteleš (vždy jíš nejdříve dezert  věříš že hrachová kaše se zatím  v mandarinky a čokoládu promění) Svoji řeč dopovíš a položíš rty na sebe, dítě stejně dotekne se dlaní dlaně když Honza získal princeznu a zazvonil Zvonec (tvůj rozum se zastavil u pohádky) Jako Ariadna v lidském hemžení z šatů si páráš nit, nikdy Se nezašíváš (korálky myšlenek se ti rozkutálí hned  po prvním stehu) a přece přísahám na plachost tvých paží (příliš hubených) Kreslím tě, a duši nestíhám, ale svoji kresbu podpisuji i když vím že zítra, bude(š) jiná.

ikarka
07. 01. 2003
Dát tip
Mám radost, že jsem Tě mohla číst....:-)

hermit
06. 06. 2001
Dát tip
***** tak tohle ano! :-)

Pája
26. 04. 2001
Dát tip
*

Sala
16. 04. 2001
Dát tip
:-)))) za žíňky nás neměj, na to jsme děvy tuze lepé :) než abychom mokřadům kdovíkoho domyšleně :) lákaly Hej, od ovoce, což tě minula přikládáním váhy poslední dodávka ochutnávky slívošvestiček? do ztracena, koukám, velkokapacitní palírně..

Valéry
09. 04. 2001
Dát tip
Já si spíš říkám že mě někam do mokřadu vylákáte (obě máte v čvachtání ve vodě a jiných tekutinách zálibu) a tam … se bojím domyslet (nebo mi fantazie nestačí). Hej Janis, ty hvězdičky, nejni to morseovka ? A ty Salo, to bylo poráde slibů stran ovoce, a ještě jsem neviděl ani pecičku. :)))

Sala
08. 04. 2001
Dát tip
:-))) taky z něj oka nespustím :-))) v ztělesněné trávě :) Žj:o) jseš rád, jak ti tu spolem -po pěšinkách- nadbíháme :)))

Janis
07. 04. 2001
Dát tip
* * * **** * * ** ******* * * * * * *** * * *** * * *** * * ******* **** **** mám tě a nepustím:))

Sala
20. 03. 2001
Dát tip
naboso, trvale otiskem písku přišlápnutá...áááááááááááááááá, netroufnu si děkovat...*! nabízím u pohádky třešni! :-))

Valéry
20. 03. 2001
Dát tip
Salo, slibovalas mi švestičky ! Já švestičky rád :) Taky ráda švestičky ? :)

Sala
20. 03. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))) švestkovej, zvu na knedlíky...teda, jestli se zavčas přimluvíš u Hujera! :-)))) on je taky rád :-) a navíc notně pažravej! přibuď..se ví, že ráda...:)

Rivka
13. 03. 2001
Dát tip
To sou mi věci...:))

Valéry
13. 03. 2001
Dát tip
Rivko :-r šak ty fíš proč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru