Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tam a někde dole na mráčku

Výběr: rebecca13
11. 05. 2006
5
0
1435

Okem svým zoufalým shlíží se v zrcadle a obraz se pořád moc chvěje.

Nahá dívka uprostřed ruin.

Proč? Co tu dělám? Kdo se to tam mihnul? Zima.
Lidi kolem mi nevěří a já jim taky. Nikdo si nevšímá ani se nazastaví.
Tělo padá k zemi. Uvnitř se chystá ke spánku.
Už se nikdy neprobudit, popíjet zapomění plným dechem a čekat na začátek dalšího šílenství.
Srdce, pumpa té tekutiny co nám pořád připomíná že žijem, pomalu vypíná a červeň se vytrácí z tváře.
Plíce do svých sklípků naposledy zvou dusík s kyslíkem, aby se tam kyslík naposledy ožral pod obraz a neutekl ven společně s dusíkem.
Oči a jejich slepota vůči hezkým věcem se uzavírají do svého teplého příbytku.
Naposled slyší vlastní řev. Aby si přpoměla desítky punkových koncertů, litry piva náhodné známosti i čistě nenáhodný sex s tlupou ožralů.
Pak si svět luskne prsty a ukončí se v její hlavě.

Vyčistit! Vydrhnout! Změnit ksicht! Nalít novej mozek!
Cedulku: "Marie Krafelová".
Průměrně inteligentní.
Moc hezká.
Ploché nohy.
Prsa čtverky.
Hnědé oči.
Celkem šťastný život.
V boha.... mmmmm.... Nevěřit.
Narození 11. května 2006 8:03:21.
Smrt 17. září 2084 17:21:21.
Hotovo!

Dáállllšššííííííí!!!!
xoxox
16. 06. 2006
Dát tip
mne se to zda ponekud nekonzistentni.. jen ten konec se mi libil (a please "zapomneni")..

Natali_A
29. 05. 2006
Dát tip
tééééééédááááááá!!!!aspoň žes jí dal tolik let.. punkové koncerty jsou fajn.hodně dobrý mistře!*

Rad_o)))
23. 05. 2006
Dát tip
fííííha ... * Tink ;o)))

děkuji :)

palino8
22. 05. 2006
Dát tip
týýýý jo...

Anyz
11. 05. 2006
Dát tip
tak tohle ma teda napad :o)tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru