Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kourim...

12. 05. 2006
2
1
931
Autor
Trickin

MŮJ SUBJEKTIVNI POCIT.

A..hoj lidi! Jsem dnes rozhodl ze napisu nejaky dilo. Nevim jestli to dilo bude povedene, ale bude to jen muj subjektivni pocit. O tom prave jsou dila,ze? Takze tady je můj subjektivni pocit, prosim.... .

 

Kourim... Kourim cigaretu, posloucham radio a je mi fajn... Ale trva to kratkou chvili, ale ta chvile stoji za to! Nevim, co pak budu delat, ale az dokourim tu první cigaretu dám si dalsi... :-) Smeju se..., protoze kourim dalsi uz treti cigaretu. Ta mi uz nejak nechutna, ten pocit z prvni cigarety byl lepsi nez z te treti.

Nevim, co me ceka..! Vim, jen ze ziju a budu zit i po te treti cigarete. Sice to nebude jako u te prvni, ale doufam, ze to bude stat také za to. Ted vlastne nevim, jake slovo dosadit za to "to". Fajn pocit? Ale takovy zivot neni. V zivote jsou jen kratke chvile fajn pocitu. Zbytek casu zivota, je jen hra na zivot. Snazime se, hledame, chceme, potkavame, ale porad neprichazi ten fajn pocit. Kdyz prijde tak se raduji a rad tu radost shledavam s ostatnimi. Je to pak radost o mnoho vetsi.

Nevidim, ale duvod proc hledat v zivote fajn pocit, kdyz mám cigaretu. Kourim... Tesim se az někoho potkam a zaziju s nim fajn pocit. A kdyz nikoho nepotkam zapalim si, nebo proste ted napisu neco svýho a budu se tesit az to někdo precte a zhodnotí to.

To je asi depresivni co? Tesit se sice neni depresivni, ale cekat je hodne depresivni. Takze tesim se nebo cekam. Nejlepsi je oboji. Tesit se a cekat? Cekat a tesit se?

Ted vim, ze pisu jen to same dokola. Zadny zaver z toho nebude. Ale ted myslim na nekoho a tesim se, ze ho potkam.

Pak si spolu zapalime a bude fajn pocit. Ale co bude potom? Co je dal? City, emoce, nalady? Jsem rad, ze se ptam, hodne mi to pomuze. Aspon si vytvarim nadeji. Co kdyz si zapalim jeste dalsi cigaretu? Ale to se pak nebudu ptat a budu mit fajn pocit. Proc je tak jednoduche si zapalit? Chci aby bylo jednoduche nekoho potkat. Rad nekoho potkavam.

UZ VIM, NEBUDU KOURIT A PUJDU NEKOHO HLEDAT. TESIT SE A ZIT V TUTO CHVILI JAKO S CIGARETOU. !!!!!


1 názor

stenos
12. 05. 2006
Dát tip
Skvělý to je ,chlape...bez tech velkejch písmen...jo fajnový a pravdivý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru