Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost a součastnost

15. 05. 2006
1
0
776
Autor
Fifi

Prostě jsem tohle najednou musela a hlavně chtěla napsat... Osoba, které je to určené není jmenována a to jen proto, že jsem si řekla, že už nikdy nebudu psát o klucích...Pak se tím trápím...Ale tady tu osobu nejmenuju, ona dobře ví, že to patří jí...Třeba si to i někdy přečte...

Po dlouhé době jsem opět vyťukala internetovou stránku písmáka... Začetla jsem se do svých "děl" a nevycházím z údivů.Od doby, co jsem sem napsala poprvé uplynulo něco přes dva a půl roku. Tolik se toho změnilo...

Kde jsou ty časy, kdy jsem psala o Michalovi?...to jméno teď proklínám, stejně jako tu osobu...

Kde jsou ty časy, kdy jsem často propadala depresím?...Dneska už vím, jak je řešit...

A kde jsou ty časy, kdy jsem byla pořád jen nešťastně zamilovaná?...

To všechno už je MINULOST! Minulost, na kterou nemyslím..Žiju součastností a krásnou budoucností, která mě čeká. Konečně jsem přišla na to, že šťourat se v tom co bylo je hloupost.

JSEM ŠŤASTNÁ!


Zaprděnec
29. 08. 2006
Dát tip
supáč..tip optimism - to se dneska moc nevidí, to já rád

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru