Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pan Sova

16. 05. 2006
10
4
2698
Autor
Jim_Beam

Teovi

Pan Sova chodívá v černém plyšovém sáčku, lesklých botkách a tričku Sisters of Mercy. Má hodné oči a kulatý obličej, z něhož zhruba uprostřed trčí krátký zahnutý nos, trochu jako soví zobec. Nad ním se zbůjně klene výrazně soví obočí. Na hlavě má pan Sova gargantuovskou houšť černých krucánků a kudrdlin, ve které chová malé sovičky, puštíky. Krmí je dvakrát denně ptačím zobem a jednou týdně jim do vlasů hodí mrtvou myš. Taková mrtvá myš však ve vlasech nepříjemně zasmrádá a kostřičky hlodavců, vypadávající po jemném pročísnutí z kštice, děsí malé holčičky. Proto se pan Sova už dlouho snaží udělat z puštíků úplné vegetariány, ač sám je velkým ctitelem vepřových výpečků.


4 názory

Zvrhlík
17. 06. 2007
Dát tip
Úsměv to vyvolalo. To jo. Ale na tip to úplně není. Aspoň ne ode mně. Promiň, ale já s tipama šetřím jako strýček Skrblík s dolary.

:DDD ty seš ale sobí hnusec!*

satannáš
21. 02. 2007
Dát tip
*T

megahit
06. 11. 2006
Dát tip
:o)*

Josefína
22. 07. 2006
Dát tip
až puntíkatý, na skle *

Qweros
16. 05. 2006
Dát tip
pousmati..*

Norsko
16. 05. 2006
Dát tip
dobrý nonsens... :-)*

jaza
16. 05. 2006
Dát tip
toh o z nám*

Elegán
16. 05. 2006
Dát tip
jo ...to je dobrý *

K_Anče
16. 05. 2006
Dát tip
sprýmař Sova :DDD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru