Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď blázna

20. 05. 2006
3
0
1307
Autor
Gryzlik

Prosil jsi...

    Tvé oči mne prosily abych to nedělala, jenže já musela. Odpust, ale ono to fakt jinak nešlo...
    Ostří té dýky bylo tak krásné. Nádherně se lesklo. A pouta na tvých rukách a nohách byla také lákavá. Přímo mě lákalo přiložit dýku k tvému nahému tělu. Byl jsi tak bezmocný. Jenže ten tvůj pohled... Ničil mne. Bral mi sílu.
    Ty jsi byl sice bezmocný, ale já neměla sílu to udělat. Přemlouvala jsem tě ať se na mne tak nedíváš. Víš vlastně kde jsi udělal chybu? Ne? V jednu chvíli ses na mne usmál.. A já to udělala... Ostří dýky projelo tvou kůži. Začla téct krev... Přímo stříkat... Nechtěla jsem tak moc... Promiň, lásko!
    Sedla jsem si na zem vedle postele a tvá krev stékala po mém nahém těle. Byl to zvláštní pocit. Pouhá hra se změnila ve tvou smrt. Já opravdu nechtěla. Chtěla jsem ti na tvém nahém těle udělat jen malou památku.. To ten tvůj pohled zavinil to, že jsem se zbláznila... Chtěla jsem s tebou být dál. Jenže... Ty jsi jinde a já jsem tady..
      Odpust, prosím...

StvN
24. 05. 2006
Dát tip
K tomu se dá těžko napsat něco lichotivého.

Rabb
21. 05. 2006
Dát tip
Narvan se vyzná.. má pravdu.. ..pár krásných slov ze Shakespera vložených do vakua.

Narvah
20. 05. 2006
Dát tip
je to slátanina.. není tam vůbec nic literárního.. žádná hodnota.. zhola nic..

fungus2
20. 05. 2006
Dát tip
Dobré**

fakt dobrý :o) moc se mi to líbí tip

Gryzlik
20. 05. 2006
Dát tip
Micro: Dík.. Já si to opravím

Micro
20. 05. 2006
Dát tip
Aspoň sis to po sobě mohla přečíst...

Gryzlik
20. 05. 2006
Dát tip
trenčianský_párek: Tvůj názor, ale mě se to líbí!

Gryzlik
20. 05. 2006
Dát tip
trenčianský_párek: Tvůj názor, ale mě se to líbí!

ubohý patetický blábol ..... těžce nevíš "rádobyblázne"

Gryzlik
20. 05. 2006
Dát tip
Pyj_ONear: Děkuji :)

Pyj_ONear
20. 05. 2006
Dát tip
* libi.... trošku nešikovná je možná ta věta, že hra přerostla ve smrt, jinak není co vytknout. tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru