Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prej návštěvy se nemaj vyhazovat

21. 05. 2006
0
2
863
Autor
xdita

dycky když někdo přijde a máme návštěvu joo mejdlo od dané hodiny co host přijde dycky než,odejde to,říká,dycky naše máma buď ráda že lidi si přijdou pokecaj a něco si daj to už tak chodí jooo,je to lidský návštěvy nesmíš vyhazovat i když ji příjde víc a chtěj tu bejt třeba až do půlnoci, od nich je hezký když maj tě rádi když,přijdou to musíš tak,brát lepší je mít lidi co dycky přijdou návštěvu nesmíš nikdy vyhazovat i kdyby chtěl u tebe i někdo koho znáš někdy přenocovat neslušné,je pak již vyhodit je říkat,jim děte už pryč ty,sama pak odchazíš a vše uklidíš ty sama, svůj zážitek si odneseš poctěna budeš dalším dnem že tě někdo navštívil teprve až hosté odejdou ulehneš na lože dáš si klid a půjdeš hezky poslední spát.


2 názory

kapitan
18. 11. 2007
Dát tip
Prolog stačí..o

guy
22. 06. 2006
Dát tip
docela zajímavej prolog, těším se, až dodáš ty volné verše :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru