Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Roz)trhanie

24. 05. 2006
1
0
1142

venujem všetkým, ktorým sa nechce učiť....

Obrazy sú obrazy. Zvuky sú zvuky. Slová iba slovami. Všetko je v zemi a na nej. Dohryhené bradavky a ruka v rozkroku. Diera. DIERA!! Všetko sa trhá, papier sa trhá. Revolúcia jazyka - JUPÍ..! A z krvi revolúcie vystúpi vysoko nad Moskvu Polárka, ktorá povedie ľudstvo...Jeden z vás je diabol.

Čo si vezmeme do Archy? Archetyp zmyslu (hoci existujú ďalšie fenomény na internete). Z tohto hľadiska by glóbus mohol predstavovať metaforu abstrahujúceho a racionálneho myslenia. Za predpokladu, že táto metafora by bola ochranou pred zaplavením nášho vedomia nevedomím...

Kedy prestane byť umenie čiernobiele?


Renas
20. 10. 2006
Dát tip
kolko je hodin?

to neva renas, ja nerozumiem ničomu a nikomu...zlom väz v UK:)))) Aššur sa ako vždy celkom trafil, vidím, že to poznáš:) Seattle - človek sa učí celý život(aj dohryzeným bradavkám...):)))

..no jo vdaka za menovanie... renas...celkom by som aj hadal...ze robi vsetko preto aby sa nemusela ucit..tak pise taketo jak si to umenie..usmev...

Renas
25. 05. 2006
Dát tip
asi som hlupy ked tomu nerozumiem. umenie je picovina

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru