Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

At the second glance

25. 05. 2006
6
0
1850
Autor
eowi

Flechazo, mi querido lobo!

Docela nahé pokradmo:

den před předvečerem osmnáctin (samo: druhých)

hodina mezi poslední nočkou a prvním ranním

minuta zgroggovaného vařicího patra

vteřina TÉ vůně

     a pohlazení

          a vůně

na-jednou mě ob-jímáš

Miliardy neuronů řvou Let it be

Je mi to jedno, slyším pro-cit-tnutí srdce

podnapilého kofeinem od Meka

Plavání naznak v kontextech a tělech

výhradně na vlastní nebezpečí:

Jen tak se ve spánku dotýkat

neklopit, netřepat, nedýchat...


G_B_Show
26. 05. 2006
Dát tip
Lobo???

eowi
26. 05. 2006
Dát tip
To Lobo: A nebylo by to pak trochu o žluté květině? :-))) Až přestaneš být líný, napiš mi mejl, na nějaké z disket bude snad ta prvoročníková kreativita... A za odměnu mě můžeš vyzvat na kulečník, budu se těšit :-)

eowi
26. 05. 2006
Dát tip
To Lobo: A nebylo by to pak trochu o žluté květině? :-))) Až přestaneš být líný, napiš mi mejl, na nějaké z disket bude snad ta prvoročníková kreativita... A za odměnu mě můžeš vyzvat na kulečník, budu se těšit :-)

G_B_Show
26. 05. 2006
Dát tip
chceš tip? :-)

Fluidum
25. 05. 2006
Dát tip
Líbí.

Zuzulinka
25. 05. 2006
Dát tip
neklopit, netřepat, nedýchat....*

krempi
25. 05. 2006
Dát tip
skor jak piesen

Noe1
25. 05. 2006
Dát tip
S věží? To znám, také jsem býval, vlastně jsem dodnes - a to jsou už na den tři roky. Člověku jako by se najednou ulevilo :-)))) Manuálek asi pořídím za penízky, co jsem vydělal u konkurence :-))))

eowi
25. 05. 2006
Dát tip
Tak to beru, jsem teď nebývale (prý :-)) s-věží... Oba guruové vydali knihu, každý svou (má za jedinou...) Ten prosotorově výraznější napsal vlastně takovej manuálek k prvnímu ročníku, není to mimo mísu. Ale nedostala jsem to, ani místo zlatého padáku, takže zapůjčit nemohu... :-))

Noe1
25. 05. 2006
Dát tip
S ex-Ex na věžné časy a nikdy jinak :-)))) prý guru vydal knihu?

eowi
25. 05. 2006
Dát tip
Jojo, jak říkáš... Přivítej mě v klubu, jsem nyní (velmi dobrovolně) ex-Ex :-))) A japa se daří Tobě-jdó?

dadik
25. 05. 2006
Dát tip
..fajn t

Noe1
25. 05. 2006
Dát tip
fajn věcička ach ty kontexty, profesionální deformace :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru