Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled do prázdna

26. 05. 2006
1
0
1181
Autor
piwas

Nejmíň prozkoumané místo na světě? ...vlastní Mysl Proč? ...strach z toho co tam najdu

To dole ve mě je,prázdno spí v celistvu. Strach temno ukreje, pekelnou očistu. Peří a kříže, znamení ďáblovo. Hasnoucí kníže tě bere za slovo!!!

....Dolu se dívám co vidím to neřeknu, sám sebe soudím,poznání sebeděsu...

Žíhanej ze zdi vřed, stíhá a soudí mě,ta plocha bez konce, tahaj mě vlákna v před. V hlíně se hlína tlí, ten smysl nechápe,kmen osten zasadí,rezem ho rozsápe!!!

....dívám se do prázdna všude jsou znamení, jediná krůpěje všechno teď pozmění. ...dívám se do prázdna a chci vidět víc nevidět souvislost smyslu se zříct 

 


piwas
27. 05. 2006
Dát tip
koukal jsem na tvojí tvorbu a docela mazec, zájímalo by mě kolik ti je. do orla ti něco chybí... ...nadhled.

Norsko
27. 05. 2006
Dát tip
neuč orla létat :-) a příště pošli avi

piwas
27. 05. 2006
Dát tip
aha chybí ti smysl těch slov. Zkus někdy do jedné roviny postavit protiklady a nesmyslnost dát na úroveň reality, zmatek určit jako prostředí toho všeho a toje to co je ve vnitř v hlavě když se to nesnažíš zaškatulkovat jen to vnímáš. Můj svět mluvim za sebe.

Norsko
27. 05. 2006
Dát tip
pouhá slova, slova, slova ...

piwas
27. 05. 2006
Dát tip
Tak mi řekni co se ti na tom nelíbí, ať si můžem vyměnit názory. Nejde o to jestli se mi to líbí, jde o to jestli to správně vystihuje poci co mám vhlavě.

Norsko
27. 05. 2006
Dát tip
jako..., hele, tobě se to líbí?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru