Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy na ní nezapomenu

27. 05. 2006
1
0
650
Autor
Mauril

Jak mi to Terka mohla udělat? Nechápu to, co jsem udělal špatně? Je to moje chyba? Miluju jí...nikdy na ní nedokážu zapomenout...byla tak blízko, nechci už nikdy být s nikým jiným...Chci se zabít, nemá cenu žít... půjdu se otrávit... zabiju se...skočím z mostu

                    Jdu si sednout k počítači... snad se uklidím... jsem jako dítě... derou se mi slzy do očí...  přemýšlím...myslím jen na ní....

                                                        Ostrý zvuk značící novou zprávu mě probudil ze snění... co to je za holku??? tuhle přezdívku neznám... Už vím to je ta holka co jsem si s ní nedavno povídal po telefonu... náhoda... zdála se fajn...hezká taky...znám jí z fotky... jindy bych jí s nadšením odepsal ale dneska na to namám náladu... Myšlenka na smrt mě neopouští... Ptá se jak se mám... hloupá otázka... nakonec jsem jí vyklopil všechno... vlastně mě docela uklidnila...málokomu by se to povedlo... jsem na dně...

                     Páni dneska mám rande ... Ta holka....jmenuje se Hanka....je...moc hezká a milá....vůbec sem se s ní nenudil...ale myslím pořád na terku...

Asi za dva týdny ...

Chození s Hankou je nádhera... Vlastně už chápu proč to Terka udělala... měl jsem to udělat já byla divná.... Vlastně to ani nebyla moje chyba ona dělala všechno špatně já byl jen slepý.... Myslím že jsem jí nikdy nemiloval...pomalu na ní zapomínám...už jsem jí úplně zasklil...už chci být jen a jen s Hankou... už nikdy nebudu myslet na smrt....


Mauril
27. 05. 2006
Dát tip
Omlouvám se v posledním odstavci má být uváděno jméno hanka ne lenka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru