Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Normální nenormalita

29. 05. 2006
3
0
1172
Útlá dívenka seděla v křesle a sledovala televizi. Údery elektronů kouzlily na obrazovce stále nové a nové obrazce. Z malého reproduktorku se k ni řinuly hlasy lidí, zvuky a ruchy. V její hlavě se tato směs vjemů smíchala v koktejl, stovky chutí a pořád dokola si jich dovedla užívat. Je jedno co sledovala, prostě jen vychutnávala ten nápoj zapomění a odproštění od reality. Láska, násilí a bezmezný sex... toto vše nafouknuté do ohromných rozměrů poskytovalo její hlavě mnohem intenzivnější pocity než by mohla pocítit v realitě. Jen ti lidé tam. Byli tak nepřirození, že už to vlastně ani nebyli lidé. Veškerá realita ustoupila před silou emoce a přetvářky. A do toho všeho jednou za čas nejdrsnější připomění reality v podobě zpráv nebo naprosto nereálných reklam. Mozek dívenky už realitu vůbec nepotřeboval, stačilo jen chvíli bloudit ve světě kde se mladá žena sebelikviduje pomocí žiletky a za chvíli stojí před stovkami fotografů a přitrouble se usmívá. "Chci taky." řekne si dívenka. Návod je jednoduchý. Jedna žiletka v koupelně, deset minut strachu a pak už jen luxusní auta, svalnatí bodyguardi a blesky fotoaparátů. Ale někde se stala chyba.
xoxox
15. 06. 2006
Dát tip
jen by to mohlo byt bez chyb..

xoxox
15. 06. 2006
Dát tip
libi :)

Anyz
30. 05. 2006
Dát tip
je to super moc se mi to libi mam ted takovy barevny divadlo v hlave

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru