Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

medzi dvomi tlkotmi III

30. 05. 2006
3
0
1091
Autor
kilam
medzi dvomi tlkotmi je
sen
pomýlený pomyselný bozk
jemný ako peľ motýlich krídeľ
svieža vločka v medzikroku sublimácie
na mojich vriacich dlaniach-platniach

ticho(obohatené o jej mlčanie)

?otáznik je len bodka s ornamentom

mimický dialóg rozprúdil vášeň
                                               túžbu
                                             Lásku
s
  p
    u
      s
         t
           i
              l

                    n
                        a

                                 p
                                    r
                                o
                           v
                      á
                  z
            k
         u
 

a
vpísal jej nejasný náčrt
pod viečka

a ja som sa postrelený ilúziou
bezbolestne luhoval v jej
bezodnom pohľade
kilam
31. 05. 2006
Dát tip
dakujem..snad to ma iba take pocitove rozmery a dlhotrvajuce "nasledky" a je to viac konstrukcne ako destrukcne..:)

kilam
31. 05. 2006
Dát tip
dakujem..snad to ma iba take pocitove rozmery a dlhotrvajuce "nasledky" a je to viac konstrukcne ako destrukcne..:)

sidonia
31. 05. 2006
Dát tip
jezis to je bomba

kilam
31. 05. 2006
Dát tip
diky za to ze si si na to sadol..davam ti tip:)

...jo...a ked odpovedas posielaj aviza...

...diverzitu poezie som zachytil... ..ale to ze som ju zachytil nemusi znamenat ze sa so vsetkym z nej musim stotoznovat...usmev... ...nikdy sa napriklad nestotoznim s tou ktorou si nesponemiem na nazov...bo pisem rychlo...ale nakreslili tam same pismenka...dali to do nejakych obazcov...a ze poezia... ..to ma nudi...asi som len konzervativny...usmev... ...viem ze nie je len o poetickom vyjadrovani...i ked osobne tomu davam prednost...pred takymto typom... ...mam rad istu prirodzenost... ...vynal som jeden termin pretoze...to je podla mna ukazka toho co povazujem za istu strojenost... ...ako som spominal... ...clovek v tomto pripade moze fakt iba nahadzat jednotlive/lubovolne pojmy...jak to pride ...potom si povie co to bude...atd...usmev... /...viem ze to tak nemusi byt..ale obcas mi to tak pripada../ ...ale na druhej strane...to moze byt fajn...ale takto mi to nezapada...co ja viem crawling_chaos...ma tiez dost zvlastne obrazy...ale navzajom dokonale zapadaju...a posbia skvele.. ...vie to ukocirovat...ma cit pre to co tam dat a co nie... ...a neviem mna osobne k ziadnemu poznatku nepriviedli...ale mozno niekoho privedu..usmev..

oleandr
31. 05. 2006
Dát tip
líbí...

kilam
31. 05. 2006
Dát tip
diky moc..neccem sa siahodloho rozpisovat o ako sme sa zhodli, tvojom pohlade na vec.. niekedy mam pocit akoby si nezachytil diverzitu poezie..poezia uz davno nie je o obmedzovani sa na "poeticke vyjadrovanie"ale hodnotenie sa zredukovalo na pocit z basne..a vynat tu chemicky termin mi pride take trubadurske..to tvoje oblubene asociacne je niekedy iba zdanlive..obrazy,ktore nedavaju jednoznacny alebo prvoplanovo zmysel nemusia, byt asociacne a v tomto pripade su skuor maieuticke.. som vdacny za moznost konfrontacie..

...hm...tato mi pride ovela lepsia jak ta predtym.. ...prva strofa...ak si odmyslim posledne dva riadky dobra.. ...tie medzikroky sublimaciie atd..to je take basnicke pvc... ...dalej potom taka stredna pasaz...polozena skor na asociaciach... ...same o sebe mi tie obrazy pridu fajn...ale nejak takto spolu mi nerezu... ...hlavne ten s tym mimickym dialogom.. ...ale od tej lasky... ...to je celkom fajn... ...i ked zasa si neodpustim..ze lepise by mi znelo...asi...pod viecka jej vpisal nejaksy nacrt... ...tamto mi znie trosku tazkopadne...ale to je len detail.. ...a ten bezodny pohlad...hm...no dajme tomu... ...trosku fadnejsie zakoncenie...ale cela ta strofa je inak dobra... ...cize ako celku mi tam nieco chybalo... ...asi mi dojem kazili tie medikroky sublimacie a pod.... ...ale zas niektore velmi fajn pasaze...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru