Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odhalení Krytyka

14. 09. 1999
0
0
2029
Autor
Hannah

(pouhé popíchnutí Krytyka za jeho odhalování mé osoby)

Drzost, tvrdost, bezostyšnost? Jenom pozor na ješitnost! Snad i já patřím mezi ty zlomyslníky, však smysl pro humor mám vážně hodně veliký. Možná i proto Ti Krytyku píšu dneska že tvoje úvaha byla by vcelku hezká... Přesto mám také pár drobných připomínek, k mozaice přiložím i já svůj kamínek... Myslela jsem, že lepší krytyky jsi schopen, bohužel - jak vidím - střílíš dosti bokem. Ty že prý také něco cítíš? Nenávist? Buď ty špatně píšeš či já neumím číst ?! Ty o sobě snad vážně všechno už víš...? A o druhém vědět vše se nestydíš ? Bez tebe vážně nelze nám už nic psát? Snad nejvíc sebe, své dílo máš jen rád ... ?! Teď ironie stranou - jistě, že tě ctíme, však líbeznost? Tu asi těžko posoudíme. Neomylný Krytyk má pocit že je omezován? V obraně pátrá po smyslu, který není schován a marně hledá postoj, názor, cokoliv... Ach Krytyku, proč jsi nám neřek´ trochu dřív, že máme pošlapat svůj stín? Chybí nám odvaha - teď vím...!
papoušek
20. 09. 1999
Dát tip
Kdybyste ke Krytykovi byli slušní tak jako on k vám. Nevšiml jsem si ještě, že by někomu ublížil i na mně zdá se zcela zapomíná.
Hannah: Není zrovna pěkné napsat Merlemu, který tě chce bránit, že je rytíř bez hany, ve středověku se slečny svému rytíři vrhaly do náruče, když za ně nasadil život a náhodou přežil. :-)

Merle
17. 09. 1999
Dát tip
Hančo, řekni slovo, a já vyrazím na bílém koni s kopím vstříc boji za tvou čest a slávu. Ni bolest, ni strach, ni úklady zrádné, ni únava mě nezastaví. Já pojedu a s tvými nepřáteli se utkám. A až mě Krytyk rozmázne, můžeš mi aspoň okopávat hrobeček :-))

Hannah
17. 09. 1999
Dát tip
Merlíku,
rytíři bez hany a bázně
napsals to opravdu moc krásně
díky ti za ta milá slova
čtu si je znova a znova
když Krytyk ti začne ubližovat
budu tvá zranění ošetřovat

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Hannah, už jsem si myslela, že si to jeho Odhalení necháš líbit !!! Máš u mě lízátko už za to, že jsi vůbec něco napsala a dala to sem !!!

Jinak je zábavné to Vaše štengrování !!! Krytyku, jsi na tahu !!! ( Teď něco hódně milého a hodného, né?)

slavek
15. 09. 1999
Dát tip
Proboha lidičky. Tady s toho Krytyka děláte skoro satana v lidské podobě...

Merle
15. 09. 1999
Dát tip
Pevně doufám, že všechny legendy a představy se vyjasní za pár dní na srazu.

Saša
15. 09. 1999
Dát tip
Satan a v podobě Krytyka?
To srovnání mi moc neříká
Vím že tvrdý také umí být
to ale musí vážně sám chtít
Chápu že Hannah dosti provokuje
když Krytyk ji takhle odhaluje
Tak se mi zdá, že zkřížili spolu meče
štěstí že písemně - jinak už krev teče :c))
Čekám tu řež, seč a boj lítý
do něhož naše kritiky svítí
tenhleten duel si ujít nenechám
na pomoc každému rád vždy přispěchám
:c)))

Špuntík
14. 09. 1999
Dát tip
Teda Hannah, tohle je něco přesně pro Krytyka, a na Krytyka....

slavek
14. 09. 1999
Dát tip
pěkné Hannah. I když i tady vidím drobné nepřesnosti, jak jsem stačil krytyka poznat :-)
Bez citu rozhodně není!

Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Koukám že pěkně si zahráváš
s ohněm co jednou tě spálí
vlajkou ke smíru ty nemáváš
i když tě Krytyk snad chválí
dobře ti tak když válku chceš
prostě ji budeš snad mít
naproti bouři však - chápej - jdeš
kdo ví kam můžeš až jít

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru