Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podezřelá prázdnota

02. 06. 2006
1
0
678
Autor
Asrael

předem se omlouvám za chyby, které tady určitě objevíte...:)

Pomalu se pocházím po prázdných londýnských ulicích. Je deset hodin ráno a nikde ani noha.
Domy jsou otevřeny a plny hodnotných věcí, které tam lidé nechali jen tak povalovat.
Kdyby se tady procházel nějaký lupič, jistě by si myslel, že umřel a dostal se do nebe, ale žádný zloděj tu není. Jsem tu pouze já a nikdo jiný
Nevím, co se stalo. Jako každé úterý jsem bloumal po Piccadilly Circus, když najednou začali všichni kolem panikařit a prchat, div mě neušlapali.
Všude bylo slyšet povyk a odjíždějící auta.
Pár hodin poté nastal naprostý klid.
Všichni byli pryč.
Nevím kam jeli, v životě jsem neopustil londýnské ulice.
 
Došel jsem k obchodu Hamells jindy nacpaném štěbetajícími dámami různého věku.
Dnes byl prázdný.
Nebyly tady dámy v drahých šatech obhlížející klobouky ve výloze, ani prodavačky snažící se nabídnout to nejdražší co mají.
Všude bylo prázdno.
Najednou jsem něco zaslechl.
Bylo to šumění, nepříliš hlasité šumění, jako když někde teče voda z kohoutku.
Šumění nybývalo na síle.
Zaposlouchal jsem se a uvědomil si, že šumění se ozývá za mými zády.
 
Na Wheeler Street se otočil opuštěný pes, aby pohlédl do očí nebývalé zkáze, která se chystala zničit celé město.
 
Lidé po celém světě seděli u televizorů a s hrůzou sledovali, jak ostrov jménem Velká Británie mizí pod velkou vlnou valící se ze severu.
Uvědomili si, že to přehnali, že místo nových a převratných objevů se raději měli starat o svou přírodu a nedopustit tak, aby se taková katastrofa kdy udála.
karmen
02. 06. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru