Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Houpání

16. 03. 2001
6
0
1278
Autor
gdegdo

(vyprodukovano během cesty vlakem ze Slovenska 23.11.97)

Za oknem tancují
železniční sloupy
a kroupy
na ně letí z nebe
nechci psát na papír
chci psát do tebe

sloupy poskakují
a ten vítr hloupý
fouká
a neví že je hloupý

volám sa Jožo
a čakám
až sprievodca vstúpi
hledá se kupec
co můj život koupí

houpy houp

šeří se smráká
to slunce nás podvádí
všude jen kroupy
chci toho kdo koupí
a houpání mu nevadí

myslím
znám bod varu srdce
a nejspíše koupí
kdo to nepodstoupí
a vítr šeptá
že koupí jen hloupý

hloupý vítr

Janis
02. 06. 2001
Dát tip
*

Bacil
09. 04. 2001
Dát tip
houpavé, jou jou! ťoup...

hermit
20. 03. 2001
Dát tip
gdegdo: ale já ti přece (a nikomu !!! ) vůbec neupírám výsostné právo napsat to jak to cítíš, ale když mám napsat svůj názor, tak napíšu že to zase já cítím takhle a takhle... jinak přece asi ani nemůžu... a že jsou moje kritiky laciné, to asi jsou, neb jsem z levného kraje...;-)) ... a pupínky mi nenaskákaly, ty už sem měl předtím, než sem to čet´... :-)))

gdegdo
20. 03. 2001
Dát tip
:-))).. drahy hermite :).. to co sem nazval lacinym jsou kritiky tohoto typu obecne... netvrdim nic o cenach Tvejch kritik :) Proste jsem cetl nekolik mne velmi libicich se basni... a na konci jsem byl rozesmutnen kritikou jako "pekne.. ale ty dve posledni sloky jsou navic".. nebo.. "docela dobre... ale vsimnul sis ze se ti tam trikrat opakuje..." blabla... vis? :) Kazdopadne jsem si od posledne precetl neco malo Tvejch poetovaru... myslim.. ze mas dost jiny pojeti.. a pevnou predstavu toho jak ma basen vypadat... coz v Tobe asi vyvolava nenavist k prebytecnejm slovum :))) jo a smekam... tu Tvou "Postsrazovost" mam ted ve svejch nejoblibenejsich :-)

gdegdo
18. 03. 2001
Dát tip
dik za pruvodciho :) a co se tyce hermita a vypousteni slof... pride mi ze sichni mate takovy tendence secko minimalizovat... a dyz nahodou se slovo opakuje... konec se stoci zase k tematu na zacatku.. naskacou vam z toho pupinky... ja povazuju obcasny zopakovani nekerejch slov.. za vhodnej.. a casto i za dulezitej duraz... uz jsem si takovejch pripominek vsimnul i u jinejch zalezitosti... no.. musim skratka rict ze kritiky toho typu mi pridou dost laciny...

hermit
16. 03. 2001
Dát tip
****- moc pěkné, jenom se mi tam zdají nadbytečná poslední dvě slova, ale ty jsi autor... :-)

Pája
16. 03. 2001
Dát tip
hezké*

myrinda
16. 03. 2001
Dát tip
libi se mi :-) tip

Ramona
16. 03. 2001
Dát tip
povedla se Ti, a podívej, co říká hermit.. (correxit: sprievodca) ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru