Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LAST NEXT

03. 06. 2006
2
0
965
Autor
tanicka

Zkouška odolnosti generace NEXT... Aesculap vleče zbytky červeného kříže... Bílých rýmů v nemocničních pláštích text... Paragrafy... vyhlášky... klece... mříže... Nedovoláš se Bohu - molitan na zdech, zdravotní sestra telefonní drát přestřihla... Za výkon výplata - jako po vdechu výdech... Mozky vám vymývají - zvýkejte víc mýdla... Tlačitko zmačkneš, zapneš obrazovku - elektronická amputace mozku ke snídani... Jako spící moucha padáš na pohovku... Spi, ale nesni! - I Tvoje sny Ti zdaní... Ospalost v žilách - sotva táhneš paty... Plíseň na hodinách už nikoho neděsí... V pokoji číslo šest je opět party, jen Satyr se na záchodě oběsil... Kdo píše scénář? Kdo tahá za dráty? Zima, jaro, léto - dokola tentýž text... Podzimních barev epileptické záchvaty... Zkouška trpělivosti generace NEXT...


Rabb
03. 06. 2006
Dát tip
líbí se moc.. ..*

Hrdlička
03. 06. 2006
Dát tip
ajaj. pochmurné. dostalo mě. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru