Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TASEMNICE

06. 06. 2006
0
0
747
Autor
Myron
Hledal jsem tasemnici a nenalezl ji. Jsa přesvědčen, že ji někde v sobě nosím, hledal jsem i jinde než jen ve střevech. Prolezl jsem hlavu. Nevypadalo to tam nejlépe. Jako po válce řekl bych, ale tasemnice tam nebyla. Kde asi jen může být? Prošel jsem tělem a nalezl pustinu. V srdci sídlil tučný had. Poprosil jsem svého anděla, aby s tím něco udělal. Anděl hadu posvítil do očí. Jak v tak malém srdci může sídlit tak veliký had? Tasemnice užírajícího mne celá léta byla nalezena. Byl jí had v mém srdci. Nevím, zda-li je tam stále. Nestarám se o něj. Hlídám svou hlavu, aby mi sloužila, ne panovala. Starám se o sebe, aby mé tělo nebylo pustinou. Pustinou v níž se hadům daří tak dobře. Prosím Boha, aby v mém srdci sídlila láska. Pak nezbyde místa pro hada, tu tasemnici vysávající život z života.
Qweros
06. 06. 2006
Dát tip
...andely a Boha bych do toho nemichal mozna by to potom vyznelo o neco malo lepe

Vranitko
06. 06. 2006
Dát tip
Já myslím, že je to velice zajímavé celé

solomon
06. 06. 2006
Dát tip
až do chvíle než nastoupil anděl o bylo zajímavý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru