Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí

11. 06. 2006
4
1
1750
Autor
geminida

Jak pomluvy a nepřátelský kolektiv změní život? Víc, než cokoli jiného.

Žiji ve smečce vlků.
A tak musím mít nejvíc nabroušené zuby,
ale přitom umět dýchat nejtišeji.

1 názor

A.H.
07. 04. 2009
Dát tip
nepřijde mi to melancholické.

blok
20. 08. 2006
Dát tip
kdyby lidé měli ve tvářích vepsanou duši svět by byl úplně jiný .._:-)*

K_Anče
12. 06. 2006
Dát tip
sem se tak pokoušela dýchat tiše---a bylo to prd platný, tak sem sekla drápem...a je mi to už putna

Štírka
11. 06. 2006
Dát tip
...:-)

Štírka
11. 06. 2006
Dát tip
...:-)

geminida
11. 06. 2006
Dát tip
Štírka: citis spravne, uz jen tim, ze "dycham nejtiseji" nechci nikoho desit. a strach ze me opravdu nejde. "a síla může být jen její vnitřní tajná rezerva... na kterou se může spolehnout." rekla bych, ze... dokonala formulace, diky. :c)

Štírka
11. 06. 2006
Dát tip
...no, nemysli si, přemnožení králící, to je taky problém...:-) (Austrálie... ?)...

Štírka
11. 06. 2006
Dát tip
Jenyku... tak uplně nesouhlasim, nemusí budit strach, protože vlkem se nestane, ta síla může být jen její vnitřní tajná rezerva... na kterou se může spolehnout.... tak to cítím...:-)

geminida
11. 06. 2006
Dát tip
mit vlci silu se hodi i pro dalsi zivot. ;) diky za kritku. mej hezky den.

Štírka
11. 06. 2006
Dát tip
...držím palce, život má různý podoby tvrdosti... a je dobře, že to zvládáš...t*

geminida
11. 06. 2006
Dát tip
jenyk: me tiche dychani je forma odchodu od nich. brousit zuby si musim, nesmim se nechat roztrhat vlcaty... jeste dva roky musim i zustat, prece kvuli divokym vlkum neopustim skolu. pokud bych mela odejit, mela jsem to udelat uz davno, ne ted, kdyz uz se dokazi ubranit. i kdyz budu na konci vlk, ktery ma v srsti jizvy po bojich. diky za kritiku.

geminida
11. 06. 2006
Dát tip
Diky vam vsem za kritiku, potesilo me vase kladne hodnoceni. Takze diky i za pozitivni start do noveho dne. :c)

to je fakt hodně dobrý, takový zvláštní .o) tip

Thingilinde
11. 06. 2006
Dát tip
Tak tohle se mi doopravdy líbí - je to smutné, ale je to tak - souhlasím s tím

Rad_o)))
11. 06. 2006
Dát tip
... tak to si, podle mého, tip zaslouží ... a tak * Tink ;o))) ... ikdyž ten prolog je dost drsný, ale asi tam je nutný ... jo, líbí ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru