Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potlesk

13. 06. 2006
8
1
2385
Autor
Zacheus

Ohňostroj deště

s velkou slávou bliká

mezi pouličními lampami

ve dvě ráno

jsem jediný divák

v mlčení ulice

déšť tleská sám sobě

o mojí kůži

jedna ruka k potlesku

ještě nestačí


1 názor

A.H.
08. 07. 2009
Dát tip
Dobré přísloví. "Jedna ruka k potlesku ještě nestačí"

sidonia
16. 06. 2006
Dát tip
tleskam*

Marthin
13. 06. 2006
Dát tip
Dobrý..

jaza
13. 06. 2006
Dát tip
Vůbec nevim jak to vlastně bylo z těma orlama.. na samotě nejni nic a ty to víš! jenyk je dneska rozfilmovanej...))

Qweros
13. 06. 2006
Dát tip
no ja bych naopak rek, ze ten konec je lepsi nez zacatek...kazdopadne libi*

Zacheus
13. 06. 2006
Dát tip
Já si myslím, že je to takhle správně. Už když jsem to psal, tak jsem si správně myslel, že to každýmu připomene ten film. Neříkám, že je to nějaká extra báseň, ale přepracovávat jí nebudu. Jsem spokojenej s tím, co tam je. Nemyslím si že je to levnej konec, i když možná se to dalo víc rozvést, a pak už by to bylo srozumitelnější. Chápu to ale jak to chápu. A chci to nechat jen naznačený. Měl to bejt jenom takovej závan, pohlezení, co si kdo vybere, a ono to sklidí takovou debatu:) Jsem nadšenej.

Nečech
13. 06. 2006
Dát tip
dobrý začátek, technika výborná, ale ten konec je prostě levný -> změnit! (takhle tomu prostě tip dát nemůžu - ten konec je hroznej!)

Norsko
13. 06. 2006
Dát tip
jedna ruka netleská ... :-)*

Noe1
13. 06. 2006
Dát tip
:-) hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru