Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

budou mě řezat

13. 06. 2006
2
0
841
Autor
Dan_DiKay
budou mě řezat do nemocnice si musím přinést vlastní francouské berle, vlastní hadry, vlastní jídlo atakdále co dělá berle francouzkými mi nikdo nebyl schopen říct ale je to zřejmě to samé jako u franzouzského polibku nebo klíče oběma se pokud vim říká francouzák a berle jsou asi francouzačky dva dny se nebudu moct pohnout a cesta na hajzl bude záležitost na půl dopoledne a jestli vůbec v noze budu mít hadičky kterýma budou odtékat zbytky bordelu po operaci jednou za šest hodin to na prdeli trochu štípne a pak budu hoďku nebo dvě lítat po nemocnici jak jack nicholson, všechno uvidím, všude dosáhnu i ty milé sestřičky navštívím a vyslechnu si storky o starým dědkovi který háže svoje hovna po zemi aby na nich sestry ukouzly a nabyly si to svoje prdele až zase přijdu k sobě budu před sebou mít čtyři hodiny bolesti a čekání na další včelku na další lítací hodiny mezitím se setry vymění a doktor mi řekne že je to dobrý zeptám se ho jak dlouho tady budou poletovat ty včelky a sestra bude dělat jako že nic po třech nebo čtyřech dnech mi dají moje francouzačky a pošlou mě domů musim se někde stavit na trochu medu ať mi není doma bez včeliček teskno.
martinez
07. 07. 2006
Dát tip
to už jsem četla jinde... * (promiň hlubší kritiku ze mne snad ještě nikdo nedostal... .o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru