Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pootevři

Výběr: jenyk
13. 06. 2006
12
2
1993
Autor
Implicite

..věnováno všemu, co chceš pootevřít či otevřít..

Zaschlé nápady, od předešlé

noci – co jsme snili o pojmenování

hvězdy, co se usmívá i za dne,

kdy není vidět.

     Žhne a někdy až tone, ..  zataženo, „oblékat!“,

na dece v obležení pohledů, co posílá

sestra slunečnice ze zadní části pole,

     kolem pes proběhne - není to báječné?!!  .. že ani nesprchne..

když venku jaro je,

lidé svaly cvičí,

večer jdou spát aniž pohlédnou

     na její svit – neustálá premiéra…

převalí peřinu.

 


 

 

Květen 2006 – když někdo pod okny volal: „Běžte domů!..“


2 názory

Implicite
07. 02. 2007
Dát tip
diky diky moc..jsem rad,kdyz zanechava ..mej se fajn..

Rad_o)))
07. 02. 2007
Dát tip
... * Tink :o))) ... hned se mi bude usínat líp, pěkný pocit ve mně zanechala

Implicite
29. 06. 2006
Dát tip
Eileen: ..no ne..muj vytvorek se stale cte..diky moc za napsani...mej se fajn..je zajimavy, jak v tom vidi kazdo trochu_neco_jinyho...

Eileen
28. 06. 2006
Dát tip
strašně moc se mi to líbí úplně to vidim, teplo a teplo.. to asi ta slunečnice

Implicite
25. 06. 2006
Dát tip
sidonia: diky, diky - vrela diky..)))

sidonia
25. 06. 2006
Dát tip
libi se mi*

Implicite
15. 06. 2006
Dát tip
to print: diky, diky..))

Print
15. 06. 2006
Dát tip
Dobré to je!*

jaza
14. 06. 2006
Dát tip
jen- dyť říkám že je to znovuzrození... že sis taky všiml)))

Implicite
14. 06. 2006
Dát tip
romále, jenyk: no ne..:)) ..diky moc, moc ..jsem rad, ze se libi

Implicite
14. 06. 2006
Dát tip
romále, jenyk: no ne..:)) ..diky moc, moc ..jsem rad, ze se libi

Implicite
14. 06. 2006
Dát tip
mongolský_vlk:..koukam, ze taky vsudybyl..jeste jednou moc dekuju - delam mi to velkou radost a dodava motivaci.. Norsko..diky:-)))) Jesterka: je paradni jestli ti to udelalo radost:-ú) Silvia: tez dakujeme poslednísklenička: moc diky, jsem rad, ze i na te dychlo..) Mine_hlava:take dakujeme..)) Jaza:ty podradkovy vety je otaznik (sem je jako podradkovy samozrejme nevnima:-)..ale nevim jak by to vyznelo bez nich..ale otaznik..zkusim se na to podivat.. - mala vsuvka, nevim presne, co myslis to "rozpracovat to na ni" (asi na ty -neustaly premiere-) ..:-)) ..kazdopadne jsem moc moc rad..ze se libila + typ od samotneho redaktora:-))) Vsichni: jeste jednou dekuju, mejte se krasne a piste basne..

Implicite
14. 06. 2006
Dát tip
mongolský_vlk:..koukam, ze taky vsudybyl..jeste jednou moc dekuju - delam mi to velkou radost a dodava motivaci.. Norsko..diky:-)))) Jesterka: je paradni jestli ti to udelalo radost:-ú) Silvia: tez dakujeme poslednísklenička: moc diky, jsem rad, ze i na te dychlo..) Mine_hlava:take dakujeme..)) Jaza:ty podradkovy vety je otaznik (sem je jako podradkovy samozrejme nevnima:-)..ale nevim jak by to vyznelo bez nich..ale otaznik..zkusim se na to podivat.. - mala vsuvka, nevim presne, co myslis to "rozpracovat to na ni" (asi na ty -neustaly premiere-) ..:-)) ..kazdopadne jsem moc moc rad..ze se libila + typ od samotneho redaktora:-))) Vsichni: jeste jednou dekuju, mejte se krasne a piste basne..

dýchá z ní pěkno....:)*

jaza
13. 06. 2006
Dát tip
Tak teď se mi ta kritika smazala.,,. tak znova.. .Dílo je to pěkné jen bych možná ubral ty podřádkové až nepotřebné věty typu.. /kdy není vidět. / /když venku jaro je,/ Samozřejmě jde opět a jen o mojí potměšilou sugesci, ty ale víš že pro tebe a Tvojí tvorbu chci opět a jen to nejlepší.))) /neustálá premiéra/ to v tomhle mém měřítku určitě vyhrála.- možná bych se nebál Rozpracovat to na ní!! Vysoce kvalitní tip!

Silvita
13. 06. 2006
Dát tip
některý momenty moc* (zvlášť začátek je mňam)

Norsko
13. 06. 2006
Dát tip
:-)

ráda sem ji přečetla znova :o))) je to nebetyčně skvělé asi si jí napíšu na papír aby se pamatovala * * *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru