Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10 rád ako prežiť MS 2006

17. 06. 2006
0
0
413
Autor
LUKI :)

1.  Rýchlo zrušte dovolenku, ak je od 9.6. - 9.7.

2.  Dohodnite si u šéfa platenú dovolenku na celé trvanie MS 2006, inak by ste sa mohli zabiť na križovatke, keď sa budete ponáhľať domov cez červenú.

3.  Zaobstarajte si zásoby piva na celý mesiac, aby ste neboli dehydrovaní.

4.  Kúpte si do každej izby TV, ak by ste náhodou počas zápasu odišli z obývačky na WC (inak vám môže uniknúť gól a to by ste psychicky nezniesli a pri najmenšom, by ste infarktovali).

5.  Zaobstarajte si i náhradné baterky do prepínačov, aby vám nič neuniklo v tretích zápasoch skupín (nezabudnite si po zápasoch obviazať palec, pretože ho budete mať zodratý do krvi od toľkého nervózneho prepínania).

6.  Dajte si plastové okná do každej izby, aby vás nerušilo každé okoloidúce auto (mohli by ste sa zraniť, keď dostanete záchvat zúrivosti a skočíte na prechádzajúce auto z piateho poschodia).

7.  Držte palce všetkým tímom, aby ste neutrpeli šok, ktorý by mohol viesť až k zastaveniu srdca, keď váš obľúbený tím prehrá.

8.  Nestávkujte, aby ste neutrpeli ťažký otras mozgu, keď si budete trieskať hlavu o stenu, že ste prišli o 100 000 Sk.

9.  Cez celé finále si merajte pulz - tu máte tabuľku pulzov za minútu:

0-50 buď ste mŕtvy alebo neviete ani čo alebo kto je vlastne futbal

50-80 vám je jedno, kto hrá a kto vyhrá MS

80-100 ste priemerný fanúšik futbalu

100-120 raz za čas sa zapálite pre futbal

120-140 žiješ pre futbal

140-999 futbal je pre teba všetko, keď ho práve nepozeráš, tak ho hráš na ihrisku alebo na PC, ešte aj vo sne hráš za BARCELONU alebo ti vybuchlo srdce od toľkého napätia (začni sa modliť... alebo radšej nie, pretože v nebi televízor nemajú a nikdy sa nedozvies výsledok... ale ako je to v pekle nikto netuší... ;))

10. Pred príchodom účtu z jôna a z júla ( + účet za plastové okná, tlakomer, zopár televízorov, aspoň desatoro párov bateriek, zrušenie dovolenky a 64 sudov piva - jeden sud na jeden zápas) si objednajte sanitku do najbližšej nemocnice, lebo tentoraz ti ani ja nepomôžem so zastavením srdca, ale hádam tohto ročné MS prežiješ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru