Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svieca

20. 03. 2001
1
1
1042
Autor
zvieratko

Tak nebezpečný a pritom lákavý plamienok ma takto oslovil

Je iba z vosku a predsa živá túži po bozku na mňa sa díva. Škrtnem zápalku sviecu zapálim uhádnem hádanku prsty si popálim. Plameň ma vábi dovnútra žiary vraj svieca má byť stred mojej dráhy. Milovať sviecu vzplanúť láskou k nej city ju nechcú tlkot srdca znej. Kráti sa život sviečky voskovej zahasím jej knôt zabránim skaze. Prsty spálené nezmôžu už nič činy zmarené život ide preč. Voskové slzy padajú dole dosť ma to mrzí musia ju bolieť. Príjmem jej bozky nech spáli mi ústa život je klzký a duša pustá. Zbohom mi dáva svieca slabnúca na pozdrav mávam -sama už zhasla.

1 názor

gennaro
05. 07. 2003
Dát tip
áno - tip

To je nejdelší citát, který jsem kdy četla. Tvůj postřeh a tvé myšlenky........skvělý.

Wopi
27. 03. 2001
Dát tip
Zajímavé. Nic ve zlém, ale za chvíli bych měl depku, zvieratko smutné.

Albireo
20. 03. 2001
Dát tip
Páči sa mi.

Naso
20. 03. 2001
Dát tip
opäť tá kategória - mala to to byť báseň rýmovaná to, že si dokázala opísať v podstate takú banálnu vec (plameň sviečky) nebanálnymi výrazmi svedčí o tom, že myslíš a vidíš ináč. Základný predpoklad pre autora. Rád ťa tu budem čítavať!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru