Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v zajati

20. 06. 2006
1
0
875
Autor
hejaaa

no akoze z tych kategorii som paff:)))

ked karacam cez preludnene mesto, pomedzi stratene duse uvaznene v tele,
pomedzi ludi uveznenych v tomto svete, netusiacich ich vlastne zitie v inej sfere,
ked na seba pozeram, netusim kto som a kam sa uberam, to co chcem mozno mam no od zivota viac cakam.
ked sa pozeram na teba, na toho anjela, vtedy mi zrazu zmysel vsetko da, vtedy pochopim, ze nie som sam.
ked je vsetko jedno a ked nic nevidim, vtedy tulakom zavidim.
nechcem aby to skoncilo, padlo do zabudnutia vsednych spomienok, aby sa z toho stala historia v klbku myslienok.
mozno som z cesty nechtiac zoskocil, alebo v bludisku nitku znivocil.
...v zasade suhlasim s bazi... ...spracpvanie dokaze myslienku "zabit"... ...aj ked je toto podla mna najlepsie co som od teba cital...tak mi to pride stale krcovite a frazoivite...

Baziliška
23. 06. 2006
Dát tip
sakryš:-) celkem umíš vyjádřit myšlenku stručně a věcně, což se cení, ale děláš to takovým nepoetickým způsobem...nevím, jak to lépe popsat rozhodně jsem zvědavá na tvé další věci...tyhle jsou spíš nahozenými črtami a zasloužily by si rozpracování... takže opět za myšlenku dávám tip:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru