Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vella story

Výběr: jenyk
24. 06. 2006
5
0
6224
Autor
JiKo
JiKo
27. 06. 2006
Dát tip
to hezký číslo díla... 242 2 232

ne, ta ženskááá... Pišto, Pišto, s Tebou to jde z kopce, víš to? :-))

Aristoteles? Takovej dědek jeden, fousatej.:)

kdo to je?

kulička2
26. 06. 2006
Dát tip
for Pišta- čtu dílka, ale i diskusi pod tím. Nemusíš se mě ptát co je podstatnější!!!! :-)) já to vím!!!Ale občas je to docela nářez.---někdy by to chtělo si to vyřídit z očí do očí..a ne se hádat po písmenkách a avízech....to jsem spíše reagovala na "písmohovor"mezi choust. a Jenykem...a Jenykovi jsem to psala už dávno, že je občas trochu mimo..

Kuličko, čteš dílo, nebo ty diskuse pod ním? Hádej, co je podstatnější?

O mně si s psychiatrem nepovídá:(((( Připadám si pak méněcenný, a musím vyhledat psychiatra.

kulička2
26. 06. 2006
Dát tip
škoda že si pod většinou vašich dílek člověk může přečíst jen vaše hádky a soukromé vyřizování účtů.

A to už vám jenyk říkal, že zná Berkovou?

:-)) !!!!! t

JiKo
24. 06. 2006
Dát tip
myslím, že jsi hlavně exhibicionista

JiKo
24. 06. 2006
Dát tip
jenyk: ale ale to ti tonajednou mluví krásně česky - jsi fakt pako

JiKo
24. 06. 2006
Dát tip
jenyk: já od tebe výběr nechci, odeber si ho.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru