Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pre adammiho... ale zase o tobě

25. 06. 2006
2
1
5068
Autor
martinez

pro fanoušky hanihaiku :o))

 
.
jabloň co plody
nerodí JE jabloní
láska vždy láskou
.

1 názor

Print
14. 06. 2007
Dát tip
:-)***

waldekke
25. 07. 2006
Dát tip
láska jako jabloň? ahem.

martinez
26. 06. 2006
Dát tip
však taky jen jeho moravská varianta...hanihaiku :o))

Bardem
26. 06. 2006
Dát tip
mozna moudrost, haiku nikoli.

Noe1
25. 06. 2006
Dát tip
s tím vysvětlením v reakcích pod dílem je to velmi srozumitelné, ano také to tak vidím láska je láska

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
heh je lepší, mnohem lepší než kšááá :oD

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
hele, JÁ su tu na svojí stránce... kšááá možu dělat jen já... zvol si jiné citoslovce... (a třeba už i jiný dílko, tady už nic nevymyslíme :o)) ale u mne klidně setrvej - ale bacha, po redaktorech se střílí... i když mimo, no...

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
ale co když mně jo?! (kecááám :o)))

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
heledím heledím ale nevidím vůbec nic... ;o) (pardon, už tě nebudu rušit v redaktorování...)

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
jenyk - to su vcelku aj ráda - nerada bych tě měla na svědomí kdybych se trefila :o))

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
Kubíku, himbajs, neomlouvej se mi tu furt - a tohle není dialog, alébrž moje myšlenka... (dost hluboká, uznávám... :o))

Jakubisko
25. 06. 2006
Dát tip
aha, chápu......tak to pak jooo....:o) asi máš pravdu, souhlasím s tebou....ale je to takový soukromý dialog, tak stejně tip nedám, promiň :)))

martinez
25. 06. 2006
Dát tip
Kubíku - vzniklo to jako reakce na debatu o nešťastné lásce - adammi tvrdil (pokud se dobře pamatuju) něco v tom smyslu, že když je nešťastná, tak to prostě asi není láska... pomohlo ti to? a za to že nedáš tip, se přece nemusíš nikomu omlouvat... a mamině už vůbec ne, přece :o))

Jakubisko
25. 06. 2006
Dát tip
Nemyslím si, že to tak úplně chápu...a haiku má být dobře srozumitelné pokud vím...a nevymlouvej se na to, že je to hanihaiku :D Prostě to nepobírám, tak nedám tip, ale třeba je to mnou .)))

Baziliška
24. 06. 2006
Dát tip
když tak se nepředbíhám já, ale systém:-)

martinez
24. 06. 2006
Dát tip
díky, ale nepředběhla ses? já to dala až na zítra... ale za každou fanynku i fanouška su vděčná :o))

Baziliška
24. 06. 2006
Dát tip
moc se mi líbí tvá kategorie hanihaiku:-) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru