Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LEGO

22. 03. 2001
2
0
1407
Autor
Ondrej_Fiala

Tvá vůně Mi připomněla Tu krásnou a tajemnou Vůni Ještě zabalené Krabice s legem Kterou jsem Nedávno Dostal k vánocům Tvá vůně V obálce Mi připomněla Krabici s legem Kterou jsem včera Nepoznanou Odnesl na půdu (1997)
PetrViP
25. 03. 2001
Dát tip
viz cavalera;-)

JiKo
25. 03. 2001
Dát tip
umělohmotná lyrika hihi :-)

Danny
25. 03. 2001
Dát tip
já a moje ego máme rádi lego

Bibša
23. 03. 2001
Dát tip
Stejně jako Vyjanovi se mi líbí, že používáš stejnou formu vyznání. Vím, že je to těžší než pokaždé načmárat, co napadne... jinak, já být holkou... tak se vztekám, že jsi tu krabici aspoň neotevřel!

Vio
22. 03. 2001
Dát tip
Channel No. 5 - LEGO ;-) No metafora je to zajímavá, ale být holkou, tak nevím nevím ;-)

ulita
22. 03. 2001
Dát tip
Takže pánové: mě by přirovnání mojí vůně k vůni nové krabice s legem MINIMÁLNĚ zaujalo (i když by samozřejmě záleželo ne okolnostech...) cením se originality a neotřelosti - ve vztazích i v poezii. Jo, a ta báseň se mi líbí, Ondreji.

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Pěkné, ale už je to vlastně podruhé zopakovaný stejný způsob rozvíjení motivu. Příště už se mi to stejné asi líbit nebude.

Cavalera
22. 03. 2001
Dát tip
Ty wole, já bejt ženská a někdo mou vůni přirovnat ke krabici od Lega, tak ho umlátím koštětem!:-) ... jinak jak se zdá, jste se rozešli dřív, než jste na to hópli ..:-))) .. no nic asi příště:-))

Wopi
22. 03. 2001
Dát tip
Já bych to viděl jako moc pěkné vyjádření přechodu do dospělosti. Tip.

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
No je to opravdu trochu zvláštní přirovnávat její vůni ke krabici s legem. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru