Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...neboť láska

22. 03. 2001
4
0
1790
Autor
Ondrej_Fiala

(...) …neboť láska je jako pár linek nakreslených na zamlžené okno ve vlaku… když je smažeš dlaní uvidíš ven... láska je jako pár linek srdce nakreslených na zamlžené okno vlaku… když je smažeš dlaní sklo se za chvíli orosí… (1997)
kalinka
28. 03. 2001
Dát tip
jestli se ti to čárání na sklo jen nezdálo, tak se to prostě zase objeví.....:o))) píp za připomínku lásky - co mrška dovede:o)

Ostrich
27. 03. 2001
Dát tip
aneb někdo je okno jedna linka a někdo čmáranice jako postřeh je to dobré, ale bez vysvětlení bych to nepochopil, tedy pochopil bych to obráceně.

Bibša
23. 03. 2001
Dát tip
... neboť láska se prostě neztrácí, jen se mění a vrací a pořád prostě je.

Cavalera
22. 03. 2001
Dát tip
První sloku ještě chápu, druhé přirovnání mi uniká svým smyslem, ovšem je fakt, že jsem "nedoštudoval" ani pomocku ...

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Mě se báseň líbí. Pěkné hlubokomyslné přirovnání. Já to druhé přirovnání chápu buď tak, že když zrušíš jednu lásku, objeví se jiná, další nebo tak, že když lásku zničíš, zbudou slzy. Odnrej_Fiala jak to tedy je správně?

Wopi
22. 03. 2001
Dát tip
Ta první sloka je opravdu lepší. Třeba se mi víc líbí jen proto, že jsem něco podobného sám použil, ale O.F. to dokázal lehce vypointovat. tip

...milý přátelé... když něco namalujete na zamlžené sklo, smažete to a počkáte až se to sklo znovu zamlží, tak to, co jste tam před tím nakreslili se znovu slabě objeví...můžete to zkusit sami... víc snad už napovídat nemusím....

Silly
22. 03. 2001
Dát tip
krásné... vyzkouším zítra až pojedu vlakem domů... :-)

inventor
22. 03. 2001
Dát tip
skutečně velmi povedené ***

ulita
22. 03. 2001
Dát tip
líbí, fakt!

Vyjan
22. 03. 2001
Dát tip
Není to špatné. Má to příjemný rytmus, určitou nevtíravou prostotu. Jako opakovaně malované srdce za zamžené okno... Ještě se přijdu podívat na další.

Kangi
22. 03. 2001
Dát tip
prosté ale líbivé

ruby
22. 03. 2001
Dát tip
ano kangi ve trech slovech rekl presne to co chci rici take

Pája
22. 03. 2001
Dát tip
když je smažeš dlaní sklo se za chvíli orosí a uvidíš smazané né linky srdce né?

Vio
21. 03. 2001
Dát tip
Tohle není špatné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru