Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

26. 06. 2006
0
0
531
Když sem byla malá,zdával se mi sen.Byla to taková moje noční můra.V tom snu sem byla zavřená v bludišti,kde mě honil takovej malej bílej dědeček.Strašně sem se ho bála a utíkala před ním.Nikdy sem nemohla najít východ ven a když mě dohnal,tak sem se probudila.....Nic zajímavého,ale včera se mi ten sen zdál zase,ale trošku jinak,tentokrát sem našla východ ven a vyhrála sem.Přišlo mi to docela zajímavý,sen kterej se mi zdál když mi bylo možná 5.Teď je mi 17 a já vyhrála.Sny sou někdy fajn........
ale někdy jsou fakt psychoběsný!!

sny sou fajn,akorát mě štve,že si třeba nějaký ani nepamatuju no...probudím se a v hlavě mám prázdno a to se mi stává poslední dobou často

Baziliška
27. 06. 2006
Dát tip
mě se zase zdávalp, že jdu po ulici jenom zabalená do prostěradla...nebo, že jdu do školy a zjistím, že nemám, co na sebe, tak musím jít nahá...pak sedám v lavici a trnu, jestli si toho někdo všimne...samozřejmě mě jako na potvoru vyvolá učitel k tabuli...a nikdo si ničeho nevšimne... myslím si, že pointa toho snu je, že si člověk připadá zranitelný, odhalený před ostatními, "všichni do mě vidí"...tehdy, když jsem si to uvědomila, tak se mi ten sen přestal zdát... jinak se mi zdají hlavně noční můry a naprosto zmatený sny...ale dost odráží procesy v hlavě, ke kterým nemám samozřejmý přístup, takže jsem za sny ráda...:-)

vážně jenom triko?to je blbej sen....to se mi naštěstí ještě nezdálo..ale zajímalo by mě co to znamená??????????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru