Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu (o samotě)

29. 03. 2001
5
0
2128
Autor
Ondrej_Fiala

(...) dnes jsem tak strašně opuštěný a zítra budu zřejmě zas ticho je přítel víc jich není ticho je noc a noc je v nás- né v nás, jen já ji piji v přísvitu měsíce né v nás, jen hvězdy kryjí samotu noční ulice ve které nejsi a nebudeš... (1999)
bishak
04. 04. 2001
Dát tip
Typická sračka ! Poezie by neměla být przněná takovýmito výlevy. Přečti si Hrabák: Poetika, přečti si něco o literární teorii, teorii verše, pak několik let poezii čti a pak, teprve, zkus něco napsat. Ale neboj, v určitém věku takhle píše téměř 100 procent lidí, je to prostě diagnóza. Bohužem 99 procent se nikdy nevyléčí, pro poezii bohužel !

Danny
04. 04. 2001
Dát tip

TIP


Bludička
03. 04. 2001
Dát tip
jak moc dobře to znám...jenom bych to nedokázala tak pěkně říct ... :)

Janis
31. 03. 2001
Dát tip
*!

Rastin
29. 03. 2001
Dát tip
Moc dobré! Myslím tu báseň, ne samotu. Jo, až moc tomu rozumím :-I *

hermit
29. 03. 2001
Dát tip
Krásné, jsi zřejmě další z mých oblíbených autorůůůů.... Děkuju...:-) *****

Ber
29. 03. 2001
Dát tip
krásný*

Pája
29. 03. 2001
Dát tip
hezké

Vyjan
29. 03. 2001
Dát tip
Na můj vkus je ta samota vyjádřena až příliš pojmově: "jsem opuštěný" je prostě jen pojmenování, smutek z toho ovšem nekřičí. Na druhou stranu - báseň má krásnou melodii, ta je o samotě. I beze slov by byla. P.S. Oprav si všechna "né" na "ne"

ulita
29. 03. 2001
Dát tip
i já jsem dneska opuštěná a zítra budu mnohem víc než stýskat si a žalem fňukat tak to raděj nic (já vím - ne vždycky to jde...)

jak opusteny jsou všechny stromy,když milenci jdou radši na čaj. Jak opušteny jsou všechny domy,když lidi odchazej,,jak opustená jsem já,když ztracím to co hluboce miluji.Davám tip,je to silně samotné v samotě...snad,uz by to chtelo jen kocourka v botě..o samotě..pro potěchu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru