Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět očima dítěte

27. 06. 2006
1
1
780
Autor
HH_baby_star

Co to má ta paní na prstech? To jsou nože?

Cože? Ale ne, to jsou jenom nehty, Lizí. Moc koukách na televizi.

 

Co to má ta paní na rtech? Proč si na ně dává krev?

Co to povídáš? Velkou fantazii máš. Je to jenom růž, mysli trochu už!

 

Co to má ta paní s nosem, mami? To jí tam vyrostl stříbrný kroužek?

Ne, a už se přestaň ptát. Nechala si tam kroužek dát.

 

Co to má ten pán, v ruce za banán?

 Myslíš toho nuzáka? Ah, támhle....ne to on si jenom honí.......ale jo, máš pravdu, je to banán....


1 názor

domin.go
26. 12. 2006
Dát tip
no hlubší kritiku asi ještě ne ale jo, už to aspoň má nápad a ta forma...no...řekněme že už jsi zvládla i mnohem horší takže sečteno podtrženo: prošlo a nezaujalo, ale i to je víc než všechny tvoje ostatní básničky dohromady

miirdas
16. 09. 2006
Dát tip
ehm...kdyš píšeš verše..tak nemusíš psát jen to, co lidé říkají

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
je to docela dobrý nápad...opravdu se s časem lepšíš... ale některé věci tam trochu ruší: v druhém řádku máš chybu "Velkou fantazii máš." - nepřirozený slovosled, takhle by to nikdo neřekl, stačí "Máš velkou fantazii."...sice se to nerýmuje, ale nemusíš mít rýmy za každou cenu... nuzák je taky příliš knižní výraz, zkus ho nahradit něčím přirozenějším konec je teda na mě trochu drsnej, ale má to hodně dobrej nápad:-))! ty první dvě sloky jsou boží:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru