Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hyperborea

20. 03. 2001
0
0
814
Autor
Marek_Mikuš

pod popukanou škrupokožou krýh unášanie prúdom: čiastočka jemná drobná ľahká (dotyk priehľadných rýb s nemrznúcou krvou) slová delfínov oscilujú medzi kameňmi ľadom vodou tebou na tvojom tele premietaný tvoj život dno ústa jaskyne hovoria tvojimi perami vstúp do sebamňa staroba úst dospelosť hrdla mladosť žalúdka detstvo čriev (na stenách lampy a plátna, scény z tvojho života, čas črepy v dlaniach, ruky-krídla, potom plutvy…) nakoniec ťa prestúpi nepoškvrnenosť vlastného počatia a ty stihneš len ticho zatvoriť oči (okná tebajaskyne)
Naso
21. 05. 2001
Dát tip
Meredien má pravdu. Niečo v tebe... Ja len hľadám súvislosť medzi textom básne a bájnou Hyperboreou, krajinou to nadľudí, ktorá v optike starých Grékov ležala kdesi ďaleko, ďaleko na severe.

Meredien
26. 03. 2001
Dát tip
Tvoje báseň se mi moc líbí. Mám tu výhodu, že umím trochu slovensky - ostatní tady na tom asi nejsou tak dobře:-). Nevzdávej to - něco v Tobě je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru