Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TIM A DIM-2

21. 04. 2008
1
2
1884
Autor
fungus2

Část druhá.

Tim a Dim užasle hleděli na hradby, které v mlžném oparu vypadaly jako zjevení.
„Hele, vidím hrad!“ mínil Tim.
„Já taky!“ vyhrkl Dim a postavil se.
„Co budeme dělat? Co když jsou tam Němci?“
„Co asi. Začneme ten hrad třeba vobléjhat.“
„Někdo z nás by měl jít na průzkum.“
„Když máš takovej nápad, tak běž ty. Já tě budu kréjt.“
„Tak teda jo. Ale musím se dokonala zamaskovat,“ mínil Tim a zanedlouho po planine k hradu kráčelo velké křoví.
  Tím se dostal až do blízkosti hradeb, načež náhle pocítil, že někam padá. Vzápětí se ozvalo šplouchnutí a on se ocitl ve vodě. Chvíli se v ní jen tak plácal, a pak začal plavat.
„Zatraceně! Kam zmizel?“ řekl si tázavě Dim a rychlými přískoky se rozeběhl k hradbám. Doběhl až k vodnímu příkopu, ale nikde Tima neviděl. Nervózně poté běžel podél okraje příkopu a náhle spatřil svého kamaráda, jak si v klidu plave a pohvizduje si.
„Co to tady prosím tebe vyvádíš!?“ vyhrkl na něho.
„Fuj! Já jsem se tě lekl!“ vyjekl on.
„Co tě to napadlo tady plavat!?“
„Já jsem sem nechtěně spadl. A když už jsem byl v tý vodě, tak jsem celý hrad vobeplaval. Provedl jsem plavecký průzkum.“
„Polez ven! Máš štěstí, že tu nejsou Němci!“ řekl mu a podal mu ruku. Ve stejný okamžik mu však podjely nohy a on za výkřiku spadl do vody.
„Jééé, Dime. Ty se chceš taky koupat?“ zeptal se ho s úsměvem Tim.
„To určitě!“ vyhrkl naštvaně Dim a rychle lezl ven.
  Oba si poté sedli do trávy a zadívali se na vzdálený padací most, který byl sklopený přes vodní příkop.
„Kdyby si místo toho plavání, se radši šel podívat do toho hradu,“ řekl Dim.
„Já vo tom padacím mostu vím. Já jsem chtěl vylízt a praštil jsem se vo něj,“ mínil Tim.
„To je ti podobný. Víš co? Jdeme k jeepu a do toho hradu normálně vjedeme!“ rozhodl Dim a oba poté rychle doběhli k převrácenému jeepu. Dostali jej zpátky na kola a Tim se hned posadil za volant.
„Ještě nikdy jsem do žádnýho hradu nevjížděl,“ pronesl poté.
„Toho se právě děsím!“ mínil Dim.
„Neboj. Nic se nemůže stát!“
„U tebe člověk nikdy neví.“
Vzápětí se jeep rozjel velkou rychlostí k hradbám a Dim vykřikl. Zároveň vyděšeně hleděl na přibližující se vodní příkop a padací most.
„Hlavně najeď na ten most!“ vykřikl.
„Buď bez vobav!“ sdělil mu Tim, jemuž se skutečně podařilo vjet na padací most. Vzápětí se jeep vřítil na velké nádvoří, po němž pak divoce jezdili dokola.
„Co děláš!?“ křičel Dim.
„Nějak mi ztěžkla noha na pedálu vod plynu!“ vyhrkl Tim, načež jeep narazil do velké hromady složeného dřeva. Poté se ozvala velká rána a oba dva za výkřiku dopadli na velkou tu hromadu. Ta se hned sesunula a Tim s Dimem pod ní zcela zmizeli.

KONEC DRUHÉ ČÁSTI


2 názory

fungus2
21. 04. 2008
Dát tip
Díky.

Háber
21. 04. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru