Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válečný hřbitov

15. 09. 1999
1
0
1590
Autor
Brepta

Kříž vedle kříže procházím kolem nich tiše u každého se slzou pomodlím se je jich na tisíce. Kříž vedle kříže překrývající se přímé linie déšť vzpomínky z nich nikdy nesmyje je jich na tisíce. Kříž vedle kříže symboly hrůz vzlyků a utrpení bolest žen mužů a jejich dětí absurdnost válek, jejich nesmyslnost bez řešení absurdnost válek, jejich zbytečnost jen pro šílence k pobavení absurdnost válek, jejich marnivost nic jiného to není absurdnost válek, jejich hrůzostrašnost nechť vejde ve znamení a přitom ..... je jich na tisíce.
Nosferatu
29. 10. 2000
Dát tip
Máš pravdu a i kdyby jsi ve válce nikdy nebyl,tak si myslím,že je nutností se nad tímto zamyslet.Skvělé

Anonym
15. 09. 2000
Dát tip

papoušek
20. 09. 1999
Dát tip
Nic nového o válce, o křížích ani o tisících, ani o tvém možnározhořčeném postoji, píšeš nám to odkud? Snad ne z tepla svého domova?

Datin
20. 09. 1999
Dát tip
Jo jo... Absurdnost bohužel vládne světu.... Kam zmizel rozum?

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Stojí za to se zastavit, porozhlédnout se a za přemýšlet ... válka je opravdu to nejhorší, co náš svět mohlo potkat. Prosím ať už to naše potomky nikdy nepotká!!!

Brepto, to je ... prostě ... je.

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
válka. strašně silné tema. Strašně kruté tema. Strašně skutečné tema. Strašně skutečná báseň. Naprosto dokonalá. Moc se mi líbí

ViNiL
15. 09. 1999
Dát tip
Skvělý popětiměsíční comeback...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru