Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omluva

Výběr: Print
07. 07. 2006
16
14
3929
Autor
martinez
 
Včera jsem přišla na to
že si asi pletu
lásku s touhou
pýchou a strachem ze samoty…

A tak teď nevím
jestli jsem vůbec kdy
koho milovala…

Budu se vám všem
lásky moje
muset omluvit za to
že jsem si lhala…

14 názorů

martinez
14. 12. 2011
Dát tip
Kubíku, dej si všechny komenty na jednu stránku - sem nakoukla náhodou do historie a našla tě, tak zas po delší době zdravím a doufám že se máš dobře :o)

Print
14. 06. 2007
Dát tip
To je pokorné přiznání a takové přináší naději:-)*

Jerry_Shit
16. 05. 2007
Dát tip
Ne ne ne! :P

martinez
16. 05. 2007
Dát tip
lháři!!! omluv se! :oD

Jerry_Shit
16. 05. 2007
Dát tip
Taky Tě miluju! :) ***

martinez
28. 04. 2007
Dát tip
tak zas jedna tvoje kritika před spaním... krásnou dobrou noc Smíšku a hezkou neděli :o)

Smíšek:-)
28. 04. 2007
Dát tip
zpíváš krásně nostalgická arióza.. až city začnou nosit zvláštní barvy.. Sm.*

Pokiiita
03. 01. 2007
Dát tip
Je moc hezká.. a bohužel momentálně prožívám období, kdy nevím jestli všechno co dělám a co jsem kdy udělala není špatně, tak tuhke báseň naprosto chápu.. trefila ses mi do noty a navíc je to moc hezky napsané a proto *t

M.
02. 01. 2007
Dát tip
taky sem si to spletla (a pletu), ale docela dobře sem to věděla, taky sem za to pěkně dostala, tak sem našla v jednom textu "tělem i duší prohraná hra", ale omlouvat se nechci

Maasek
08. 12. 2006
Dát tip
Spousta básníků mi připadá - moc uměleckých, moc intelektuálních, moc odtažených od světa. U tebe... dýchám :)

propeller
02. 12. 2006
Dát tip
bohužel lásku si pleteme s mnoha různými věcmi..ať žije sebeúcta:-) jinak líbí líbí!!blbý je že lež vůči sobě samému má skutečně kráááátké nohy.

j. nick
14. 11. 2006
Dát tip
páni, tyhle slova bych jednou strašně rád slyšel od těch, kterým sem to jejich "miluju tě" sbaštil i s navijákem:) dík a típ*

vlastovka.
18. 08. 2006
Dát tip
Hezká...*

martinez
15. 07. 2006
Dát tip
c) je správně - našla jsem tu pravou lásku, na celý život to bohužel není - aspoň ne na můj... tak jsem to vzdala :o))

k tomuhle poznání dojde člověk jen dvěma způsoby: buď našel naprosto dokonalou lásku na celý další život, proti které jsou všechny minulé jen zrnky písku, nebo už to definitivně vzdal... v tvém případě bych to tipoval na a) ....?

Anyz
12. 07. 2006
Dát tip
juu taky resim jestli sem nekdy milovala nebo si lzu hezky nejlepsi je prvni cast tip

naopak - často si člověk ani neuvědomí, odkud pramení občasné pocity tísně...je vždy dobré, nastaví-li někdo zrcadlo, řekne to za nás...to je pomoc, velká pomoc :)))

martinez
07. 07. 2006
Dát tip
tak za to JÁ bych teda nikomu asi neděkovala... ;o)

odkrylas nejdůležitější zákoutí mého srdce - děkuji ti ... ***

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
jasný jako paprsek sluneční:-)) slíbit nemohu... dle vod okolních

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
to nebylo šťourání snad - vyměnili jsme si názory, ne? :o)) hlavně nebuď leklej!!!

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
už šťourat nebudu, už budu jen rybou křičící...díky

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
ó jé, tak to bylo nečekaný - ani nevím... já to teď nemyslela nijak konkrétně - na pořadí nehleď - střecha nad hlavou, klid a láska

blackJuju
06. 07. 2006
Dát tip
Hanele, to je ako z klubu AA :)

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
a jaká máš první tři místa ty, jestli se mohu zeptat?

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
možná ani jinak nežijeme, jen to jinak cítíme a jinak se s tím srovnáváme... a každý má jiný žebříček hodnot...

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
vim vim a jsem potěšen samosebou!:-) běda tobě by si uhla, jak si nestojíme za svým stojíme opodál. Ono hlavně definuj si, co znamená vážit si sám sebe? žijeme jinak, když já si sebe nevážím a ty ano?

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
vždyť jsem ti to dílko slíbila, k tématu... čest nečest (moje/tvoje :o) jasně že je dobré vážit si jiných, nezbytné vážit si toho s kým jsme ale sebe sama taky, z toho neuhnu... :o) pro mne to důležitý je... ne že bych se neměla za co stydět, ale ještě to není až tak děsivé, abych si sama sebe nemohla vážit...

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
tak ty mi tu dáváš dílka na "pindání":-)jaká čest! Jinako pro tebe možná ne, ale když tomu nebudeš přisuzovat takový význam...je lepší vážit si druhých-sebesamu vzal čert.

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
myslím že není jedno jestli si člověk může sebe sama vážit nebo ne... klidně mi tu "pindej" proto jsem ti to sem přece dala :o))

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
Neztotožńuji se s tou básní do důsledku, já miloval a to vím i když teď moc nevím co vlastně.Ale další vývoj je výsledkem zkušeností a zahozením kusu sebesama a přizpůsobení se mase, ba dokonce v jistých věcech jití až do extrému opačného pólu než v jaký jsem věřil. Asi jen tak-demonstrativně, že takhle žít je lehký.A spadne-li člověku něco, v co věří, proč se snažit budovat to znova? Jen kvůli udržení vlastní identity? Kvůli tomu"hlavně být sám sebou?" ne-buď takový/á, aby sis užil-a, ostatním se líbil-a a to jestli s vážíš sebesama je jedno, zcela jedno-to může jen pár vyvolenýh, kterým se nic neposere nebo si to namlouvají či a to většinou si to mohou dovolit ať z jakéhokoliv důvodu....jéé už tady začínám pindat, končím a lískám si jednu...jen štvu sám sebe.

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
ale to nebylo plánovitě, File - to mi došlo až po hóóódně dlouhé době...

Fil
06. 07. 2006
Dát tip
Nu tak takhle nějak teď budu žít, abych se za pár let taky omluvil...

Jakubisko
06. 07. 2006
Dát tip
to jsem si oddechl...:o) žiju nočním životem, to víš :D

martinez
06. 07. 2006
Dát tip
co tu brouzdáš nad ránem?! ...nestalo se vůbec nic, je to stará věc, někomu jsem ji sem slíbila... taky tě mám ráda, Kubíku... a neboj - keepuju :o))

Jakubisko
06. 07. 2006
Dát tip
Co se zase stalooo? :( Mamkooo, keep smiling...tys určitě milovala spoustu lidí...a pořád miluješ...a my milujeme tebe...:o) motivační tip ti dám :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru