Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pyramida pro slavka

16. 09. 1999
0
0
1748
Autor
Saša

protože v kritikách nám nikomu pyramida nevyšla, zkouším to takhle. Pokud přinese naději, budu jen rád.

A
AAA
AAAAA
AAAAAAA
AAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAA

Hannah
17. 09. 1999
Dát tip
Klídek, nikdy nebudeš sám, stále máš nás, Písmácký šílence, cvoky a blázny krásný,
co živit by se chtěli psaním básní
co vždy tě podržej, pomůžou a popřejou "zlom vaz"

Datin
16. 09. 1999
Dát tip
Tolik naděje neunesu...:-)))

Datin
16. 09. 1999
Dát tip
A tak Ty mé přebytky posílám Slávkovi...
....3
....2
....1
....ted
..... chyteeeeej !!!

Krytyk
16. 09. 1999
Dát tip
Jak se tohle snadno naučit: pravým tlačítkem myši vyvolat plovoucí menu a z nabídky vybrat položku Zobrazit zdroj (View Source), v notepadu se vám otevře html kód, který obsahuje formátování textu básně nebo kaligramu, je třeba tento text najít a vybrat do bloku odpovídající text básně s formátovacími instrukcemi. Pomocí klávesových zkratek Ctrl C a V si zkopírujte tento vybraný text do vašeho textového editoru, potom můžete studovat a experimentovat, měnit text a jeho vlastnosti. Po provedených změnách (samozřejmě v souboru s kopií původního html kódu) posíláte nové dílo i s těmito formátovacími znaky a docilujete stejného efektu jako Saša. Hodně zdaru..

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
Opravdu hezké. Děkuji Vám moc. Pomohlo. Zase mám nač šplhat.. Co bude nahoře?

Saša
16. 09. 1999
Dát tip
Jen samé štěstí a samá naděje.

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Sašíku, Šašíku, moc Ti děkuji. Vyjádřil jsi to krááásně. Já věděla, že společně tu pyrymidu prostě musíme postavit.

Slávo, ta je jenom pro tebe !!! Za to až do nebe!

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
Ale já nechci šplhat sám..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru