Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klariská

14. 07. 2006
27
0
2882

...vykradam sam seba...

Miláčik poď

Budeme myslieť na Šaštín

Hrať kocky

Na verande

V polorozpadnutom dome

Počúvať big bít

 

A budeme pritom

Lízať zmrzlinu

A bozkávať sa na viečka

 

Tak nejak nepochopení

 

Budeme napodobňovať básnikov

Však vieš

 

Cudzie slová

Vykradnuté obrazy

Štipka melanchólie

A žiaden úsmev

 

Prepáčte za vulgarizmus

 

Len do riti žiaden úsmev


kiksy
07. 11. 2006
Dát tip
:o)))))))))))))))) jj táto sa mi veľmi páči tip + obl.

dj_salinger
20. 08. 2006
Dát tip
*

vlastovka.
18. 08. 2006
Dát tip
Hezká...*

Print
10. 08. 2006
Dát tip
:-)*

Skafararix
28. 07. 2006
Dát tip
tap tap...najma za atmosferu:))

nemyslim, ze je to vykradanie, len tvoj styl a je to velmi romanticke (myslim v dobrom slova zmysle) ale ja som teraz velmi rozcitliveny, vlastne ja som vzdy, ale to tu nepatri :)

NETopier
23. 07. 2006
Dát tip
a znova som dostala chut precitat si nieco od Teba... :o) vies, ze mi to nieco spravilo s naladov??? ;))) je to strasne fajn...

... no, dost good.. !!!

Lulu
22. 07. 2006
Dát tip
Je to poezia cloveka, ktory je prilis cynicky na to, aby mohol byt romanticky, a prilis romanticky, aby sa preslavil svojim cynizmom. Podla mna harmonia ako fernet a tonik, teda velmi jednoducha nadhera:-)

zaki
20. 07. 2006
Dát tip
tebe ta poezia ide...

Zoraja
20. 07. 2006
Dát tip
čitala som to a čítala... a vždy som sa pomýlila, že "v polorozopnutom dome" ... asi ma to dostalo ? kde je do ...tá hviezdička ...*

fukolt
19. 07. 2006
Dát tip
zacinam... T

avi

sidonia
15. 07. 2006
Dát tip
*

ramia
14. 07. 2006
Dát tip
..vykradnute obrazy...daju sa mozno zavesit nad postel..Ktovie..

Renas
14. 07. 2006
Dát tip
ja ti dam usmev

renas...vdaka...ale to hovoris isto len preto ze ma tajne milujes...usmev...

Renas
14. 07. 2006
Dát tip
je to paradne. a nemyslim, ze sa tymto vykradas

norsko...ale len jedna asociacia na jeden vecer... ...pre mna to ma dost ironicky podton na jednej strane som si chcel teda rypnut.... ...na druhej je to celkom prijemna spomienka...ponevadz som tam nebol sam...also so..usmev... babu...grosak...to je jak meno pre kona...co som ja vari nejaky kon?...

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
konci nerozumím

JirkaS
14. 07. 2006
Dát tip
Veľmi sa mi páči *T*

mam tu verandu a bleděmodrý nebe ! *

...aha... ...myslis... len ziaden usmev do riti ? ...hm..tak sa mi vidi ze mas asi pravdu...znie to mozno aj besser..usmev... ...hm...ako som vravel..skusal som to rozsirit.ale bol som moc ukecany...resp. sklzavalo mi to kam som nechcel.... ...hm..kazda vyhovorka...vraj stoji gros..usmev...

babu...hm...neviem...mozno... ...aj ked si myslim ze keby som sa to snazil rozviest...a ze som sa snazil...tak mi to sklzavalo stale niekam kam som nechcel... ...moj problem...okej berem.. ....len si nemusela tipovat...zo zvyku...usmev... ...jo a vdaka za postreh..

Petrusha
14. 07. 2006
Dát tip
mne tu nefunguje i poviacero vecí, než len toto prilepovanie tipov dole :( ale tak, aspoň je to sranda :)

petrusha...no neprilepila...ono ked to odkliknes dole tak to myslim nefunguje... ...ja odklikavam rucne...hore...usmev... ...no chcetal...to vzdy osviezi... treba...usmev... dream...vdaka za koordinaciu mojho tipozberania...usmev...

Petrusha
14. 07. 2006
Dát tip
a ja som ho neprilepila? a do kelu, veruže nie :))))

Petrusha
14. 07. 2006
Dát tip
no jo, ja som žial chechtal od prírody :) tak v tom tak nejako plávam a dosť často sprosto nerozumiem . hm, každý máme nejaké tie svoje choroby a úchylky :)

petrusha...vsak viem...az na tie cudzie slova som na tom podobne...usmev... ...a vdaka za komenty...

Petrusha
14. 07. 2006
Dát tip
Cudzie slová Vykradnuté obrazy Štipka melanchólie A žiaden úsmev * to je veru dosť častý obrázok ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru